HELLO SWEDEN...........

Nu är man på Svensk mark igen och även på Norbergs mark efter en VÅT midsommar i Älvdalen...

Turklandet var häärligt varm och fint med en värmebölja som kom precis in över oss när vi landat, så 40 grader i skuggan var helt ok.

Har aldrig sett så många feta och då menar jag FETA mäniskor i hela mitt liv. 99% av turisterna på Marmaris var engelsmän och dom ÅT pommes med majonäs hela tiden och på vårt hotell var det ett helt gäng som bara satt under taket på baren och flottade i sig pommes med öl hela dagarna och dom var tjocka...Jag skojjar inte!!!!

När man är så jävla fet att man fastnar i stegen som går ner i poolen så har man problem. Kärringen fick gnida sig loss likt en skuvkork innan hon kom ner i vattnet.....hahaha jag kände själv hur jag riktigt stirrade.....Men det är gött med chips!!!

Annars var det ganska kass shopping mot Alanya där man verkligen kan tömma plånboken om man vill, men det blev väl lite smått och gott i alla fall.

Midsommar blev blött, blött och sååååå jäkla blött. Regn, regn och regn....

Samling vid mor och far med grillning, kubb och en och annan cider....grogg för gubbarna. Lars Kristers spelades på högsta volym och nu kan till och med jag alla texter.......ååååååh jag måste ringa Caaaaarina  hahaha jag tror vi lyssnade på skivan 12 gånger.....Irish coffe på natt kröken satt fint, så fint att till och med alla ville ha flera.  mmmm gött

Fiske i älven med fluga igår kväll......Inte en levande varelse i den älven vill jag påstå.....Inte ett vak inte ett napp inte någonting alls......tog en korvgrillning i stället.

Nu är man hemma med 2 resväskor  tvätt och det är bara mitt......sen finns det 3 väskor till, som inte är mitt men som jag måste tvätta ändå..hm!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH Ninni är hemma en liten sväng igen...Fick lov att fälla en tår när vi hämtade henne i Borlänge, jäkla unge och aldrig vara hemma nu för tiden... Men hon hade sin nyinförskaffade bebis katt med sig och jösses vad söt hon var då, vi får väl se vad Rune tycker om att ha henne här på besök.....

Hej hopp för mig idag.......ÄÄÄntligen får jag sova i min säng, nästan 2 veckor sedan sist

Platt fall idag för mig........VAAA jag har inte tränat på 2 veckor snart....ser väl ut som dom där engelsmännen om jag inte kör igång i morrn DIRR !!!!!!!!

Japp för någon annan.......Måste nämna Marcus Berg som spelar värsta bra i Landslaget (fotboll) för tillfället...Pöjken kommer
från Torsby och hans farsa är polare med Ninni efter att han målat om ett rum hos henne.....coooolt 

Nopp för någon annan..........Alla fiskar i älven.........var var ni i går i gentligen??? Hade ni fest eller.........?

Det blir bilder från midsommar i morgon för den som vill...Orkar inte grejja med något i kväll

Vet ni vad är det för likhet melan ett raffset och en stekpanna??????

Jo bägge får fräs på korven..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0