EN TILL JORDGUBBE HOS FAM HEDBERGS

Ja tamefan blev det inte en bil till slut.....Som ny på utsidan och fin även där inne.  Ibland händer det !!!!!

Jorå den fick godkänt den lilla röda Opeln som nu kommer att gå under namnet Jordgubben 2. Jag hade en likadan fast lite mer old style innan jag köpte den gråa faran jag har nu och den kallades allmänt för jordgubben här på byn. Kanske för att den var lika söt som en sådan eller för att inehållet var sött, vad vet jag hehehe

Nu är gubben tillbaka fast i nyare skepnad...haha så sjukt det kan bli.

Eftersom min AC är pajj så blev Västerås resan en svettig tillställning med korsdrag i 15 mil så nu får man väl jordens nackspärr i straff. Och det allra värsta är att vi ska dit i morrn igen på tandläkar besök. Det blir att sitta i trosor och bh dit. Fint att krocka då....

Bada i dypölen Noren på eftermiddagen, kände att paniken var nära för ett akut värmeslag, det ordnade till sig bara man fått doppa sig en stund.

Inte vart det bättre av att försöka springa på kvällen dirrekt. 30grader inbjöd inte till någar 70/20 intervaller precis
Näää det fick bli viktväktar tempo ute på Nordansj elljusspår....Enda stället det borde vara ormfritt på tänkte jag och mycket riktigt inte en snake jag såg...phuuu pallar inte med dessa äckeldjur så jävla mycket mer snart känns det som.

Tjoflöjt för mig idag......SLUUUUUUT letat på blocket efter bil......tjooooooohoooo jag får tillbaka mitt liv, har glott på denna sida så man nästan fått knäppen ju.

Piss idag för mig.......Fick lov att gå 2 ggr på 6 km..VAAAAA??? BUUUUUU!!!!

Perfekt för någon annan idag........Ninni som fåt sin bil och kan fara som hon vill mellan Torsby och Norberg

Kasst för någon annan idag.......Krösa(kattungen) som smet ut på gården i dag och vi höll knappt på att hitta henne...Det hade kunnat bli en misse mindre om inte Hasse hade sett i ögonvrån något som kutade som en galning över gräset.....NOGA stänger vi dörrarana efter detta

Synd att denna gosse gick vidare till evighets campingen men man kan fundera hur mycket och hur länge som helst på vad som tog hans liv, det får vi nog aldrig veta. Kung inom musikbranchen var han i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0