DU VAR VACKRAST AV DOM ALLA....

Säga vad man vill men hur kan jag har fått så fina ungar....?

Dom kan ju inte ha fått sin skönhet från mig, för jag har ju min kvar....Hehehe

Idag har det nästan vart en ännu värre dag än i går när det handlar om stress. Upp i morse och bakade någon slags marängkaka med hallon som blev helt Leif(konstig) Min såg iallafall inte ut som den som var på recept bilden ....Hm    Och sedan jäkta vidare med sminkbestyr och finklänningen som skulle på trots att det var 12 minus ute. Besök hos blomsteraffären innan man fick tokstressa till kyrkan för  att få en plats.

När alla skulle gå ut så regnade det för fullt. Fy så tråkigt, men det gjorde inget för alla grinade som idioter så sminket flöt i floder.

Hem och av med finkläderna och på med björnpälsen igen och ut på byn för att titta på traktor åkning.....

Hem igen och fram med smörgåstårta och kaffe till examensgratulanter...Alla var där utom the father..Han börjar bli som Jesus, alla vet vem det är men ingen har sett honom........!

Diska, plocka undan och börja packa (Turklandet i morrn) men inser att alla mina kläder måste tvättas....PANIK
Tjurrusning ner i tvättstugan och proppa...och då menar jag proppa ij tvätt i maskinen..

Nu börjar paniken lägga sig och mitt huvud håller på att sprängas....Det vart nog lite mycket dom här 2 dagarna, så en Turk resa i morrn sitter fint måste jag erkänna. Jag ska verkligen bara jääääsa som en gamal kanelbulle och dricka citron öl förstås.....mums

Tänker nog ta ett brejk med bloggen i en vecka, så alla mina fans får stå ut med den katastrofen men jag är snart på G igen.

Semester för mig idag är.........Balcirkusen och examen är över, och vi har inte slitit håret av varandra min prinsessa  och jag       tjohoooo

Osemestrigt för mig idag är......VAAA ska jag åka bort i morrn??? Men jag har ju inga kläder ingen koll på nått och Rune(kattfan) hur blir det med han då? Och just ja, jag hade ju en unge som bor hemma oxå....Allt sker i 200 knutar men på något vis så blir det ganska bra i slutändan trots allt...

Skönt för någon annan idag.....Alla som fick ta av sig sina blöta och svinkalla kläder på vattenkriget och sätta på sig torrt och varm......MYS

Oskönt för någon annan idag.....Fy tusan, Bibbi vilken äcklig tumfraktur du fick...Tanter, dom ska inte hålla på med lastbilar...Dom ska vara i köket.  Krya på dig

Lite fina balbilder att suga på ........Och jag lovar hon är min, fast så söt så man skulle kunna tro att hon är adopterad.....









FÄRDMEDEL TLL BALEN





KLASS 9A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0