DANSA??? NÄÄ TACK JAG HAR EN KOFTA PÅ MIG

Värsta steek helgen på länge måste jag påstå.. ...

Fredagen avslutades med att fam Elonen knallade förbi härhemma och lurade ut oss på busigheter....Och vi som skulle hålla oss inne och snacka pension.......Där sket man en lök !!!

Hamnade på Portan med en cider i näven och eftersom det vart utgång i all hast så han jag inte få på mig nå mer kläder än ett linne. Så när det gått en timme hade jag köldhack i mina tänder, Felice cyklade förbi så jag hojjtade åt henne att åka hem och fixa nått att ha på sig.

Ungen kommer med en vit kofta med guldknappar.....INTE min stajl dirr, men eftersom jag frös så var det bara att kränga på sig den. Knallade vidare till stallet där det var disko för gamlingar hahaha och nog fan var det mycket sådana där inne allt. Dom som spelade öste på för fullt och jag kände mig som en mormor i min underbara kofta och inte vart det bättre när Ninni studsar in och får ur sig......VAAAAAD FAAAAN har du på dig ?????? EEEHH en kofta får jag ur mig. Ja men vaaa faaan du ser ju ut som en idiot fortsätter hon.......Jag vet sa jag...

Blev uppraggad att dansa till Ebba Gröns 800 grader, men jag kände mig som väärsta tanten så jag stog över.......

800 grader i vit kofta med guldknappar är inte helt rätt.....för mig

Lördagen spenderades i Borlänge med att shoppa på kupolen och titta på alla snygga, fula, fräna , nördiga och helt lortiga festivals nissar som invaderade Borlänge.

Fick besök av Elonens på kvällskröken, satt i trädgårn och hade allmänt trevligt med lite käk, glass och ett glas vin.

Idag har vi haft den STOOORA stekar dagen. Upp i morse och for i väg till sommarstugan med fika och 15 l vatten. Det första vi träffar på är en orm vid bryggan......allmänt vråååål !!!!!

Låg och jäste hela dagen på bryggan med värsta ormsafarit omkring oss. Snokjävlarna simmade i dubbelfil nästan och man hade inte så jätte stor lust att hoppa i när den värsat trafiken med orm var. Vart lite fiske och fika istället. Men det var riktigt skönt i vattnet i alla fall.

Hemåt Norberg och käka hämt mat från Kina.....ÅÅÅh vad gott

Ut på en ganska låång löp tur i värmen på 1,15 min med gökarna....Ormar även där, älmänt vråååla igen  hahahaha

Japp idag för mig......Glad att jag slapp få en trött snok runt halsen när jag simmade idag. Garanterat drunkningsvarning på mig då

Näpp för mig i dag......Varför finns det ingen jäkla bra bil till salu??? Alla är sålda, dyra, inte skattade, inga vinterdäck, gått 25,000 mil, rostiga, ingen kamrem bytt. fel färg, fuuula och jag vet inte allt....GEEE MIG EN BIL !!!!

Åh yeaaa för någon annan i dag.......Väderguden som fixar till det med vårat kanon väder...Tackar så mycket

Åh nooo för någon annan idag.........Ninnis sviiid (svin) röda rygg hon fick när hon var ute i båten och fiskade



Slappar bilder från beach  Vansjön












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0