ÄR MAN I MAROCKO???

Man börjar nästan undra om man fått en enkel till Maroco land. Denna hetta är nästan värre än vad man är van med. Det är till och med varmare här än i Turklandet, Osis för dom som åkt dit i veckan och pyntat upp dyra slantar för att få lite sol...hehehe, man tog rätt vecka vill jag minnas!!!

Badat i våran dy pöl Noren här hemma idag. Det var ialla fall ormfritt, alltid något

Hemma händer inget, allt står still. ingen städning ingen tvätt, man vill/orkar knappt laga käk....Faaaan kan ni inte ta fil och en macka....? Please

Tog en tur  på mtb:n på kvälls kröken. Åkte förbi Hedins trä och där på vägen låg den absolut värsta jäkla feting ormen överkörd jag någonsin sett. Jag trodde först det var en grävling eller annat dökött som låg helt utpressat, men när jag kom bredvid så fick jag se att det var en orm som var så stor att det måste riktigt ha blivit ett gupp i bilen när den körde över den. HUUUU vad äckligt och jag är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå glad att den är dö....

hahahaha i morgon ska jag/Ninni åka till Västerås och kolla på en bil. Jag törs knappt nämna det men det är en sådan där solbränd svensk som äger den. Får ett tokspel om den är typ rollad igen. Nu är det sista chansen jag ger dessa brunbrända försäljare...Jag lovar

Tjoflöjt idag för mig........Jag är kung på att ringa på bilar. Många karlar tror att man är bakom flötet(vilket jag är annars) men när det gäller kamremmar och dyligt är jag sååååå med i matchen

Neråt med tummen idag för mig......Måååååste ta tag i städningen härhemma. Dom kommer från tv4 snart och spelar in missären

Tjilivippen för någon annan idag........Alla ungdommar som inte sover bort hela dagarna för att dom setat vid datorn hela natten. Det mäste vara skönare att schilla vid stranden än att grisa i en varm säng.

Njet för någon annan idag......Alla jäkla racer cyklister som blåste om mig vid Olsbenning...Jag trampade verkligen allt vad jag hade....Men vad hjälpte det...BUUU för gubbar som inte pallar med lite hård mtb körning...... 

Sedan har jag en filmsnutt som jag tillägnar Magnus Elonen som inte har sett denna helt underbara film.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0