ANNA IDA FJÄLLMAN 5/7-91

Nu så Anna Ida Fjällman är du på tur.....Och som du har väntat på detta inlägg..

Det är så här att jag har fått en begäran, förfrågan eller jag kanske ska säga KRAV med en påminnelse dessutom att jag ska ha ett inlägg om denna underbara tös.....

Det började härhemma för några veckor sedan med en liten fin förfrågan från henne sjäv om jag inte kunde skriva ett stycke som bara handlade om henne och INGEN annan....Sedan kom påminnelsen för en vecka sedan, snart hamnar jag väl hos kronofogden om jag inte gör denna jänta till viljes.....Snacka ego

Tösen jag pratar om är som sagt Anna Ida Fjällman 910705 boendes i Norberg omnejd med mor å far och en lillebror och så vitt jag vet så är hon ledig för den heta kärleken....

Anna har funnits i min stora göks(ninni) umgänge så länge jag kan minnas, ja ända från dagis tametusan om jag tänker efter så har hon vart med. Jag kommer ihåg henne som en extremt gnällig och klen unge som alltid skvallrade på andra för att få all uppmärksamhet...Detta pågår än idag som synes eftersom hon tvingar sina kompisars föräldrar att till och med skriva om henne på en PRO blogg för 40+are....jaja Anna men du är ju söt när du sover ialla fall   hehehe !!!

Nejdå gott folk Anna är en präktig brutta med pasion för ostkrokar, och jag tror nog att hon äter sådana mer än vad till och med jag gör...och då äter man inte lite ska ni veta..! Jag minns en gång när tjejj gänget hade middag här och dom hade köpt chips istället.....JÖSSES vilken missär det var för Anna Panna då  hahaha

För några år sedan så upptäckte hon att jag inte hade någon tårtspade härhemma.....Vi körde med stekspaden som jag tyckte funkade perfa och det hade vi gjort i många år. Anna lovade att köpa en riktig tårtspade åt mig när jag fyllde år nästa gång......Det gick några år men VIPS......Förra året när jag fyllde 32(hm) så kom den ljuvliga ungen med en alldeles egenköpt tårtspade till mig. Åhh det var för gulligt och den har blivit flitigt annvänd ska ni veta.

Jag har även fått (tagit) mig den stora äran att sjunga loss en nyårsafton på karaoke med Anna och brudarna.....Man kan säga att jag ÄGDE karaoken den natten.....hahaha fy fan vad jag rockade fett då, eller hur? Annie och Ebba har nästan inte stängt munnarna av häpnad än.....Lite piinsamt när man vaknade upp på eftermidagen dagen efter och insåg att man inte släppt micken till någon på en timme.....hihi

Nu vill jag avsluta detta inlägg med att önska Anna Ida Fjällman lycka till med körkortet i sommar och att hon får en kul resas till Cypern, det var väl dit du skulle....? pass upp för dom chokladbruna glasspinnarna, dom kan ställa till med mycket tok när vaniljen börjar rinna ur..haha fan va fyndig jag var där.

Vi syns på prisutdelningen på mtb:n 6 juli......och jäkla dig om du är bakfull då   

Många kramar till en bra kompis åt min stora gök

Anna is the cookie on the right side with chezze dodles in the  näve (vad heter näve på engelska)





Kommentarer
Postat av: annnna

åh, äääääntligen :) du är bra du!

dock så är prisutdelningen den 5 juli, men kom den 6e du, det blir bra så får jag alla cykelkillar för mig själv ;)

2009-06-03 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0