ÅHHH HÄRLIGA BAL

Idag har häcken vart full med diverse olika sysslor

Kände redan i morse att jag fick lov och ut på mtb:n en vända i skogen inför dagens prövningar....

BAL är det i för 9:orna i kväll och herregud vad det skall fixas och donas med allt ifrån skjuts, vinköp till klassföreståndare, ölköp till chaffis och hår uppsättningar och jag vet inte allt......Min puls har legat på max hela dagen, den enda gången den var under kontroll var nästan när jag tränade i morse..Och det säger väl allt !!!!

Värsta prövningen var att fixa ungen i håret..Jag som inte enns kan göra en fläta skulle nu helt plötsligt fixa en balfrisyr så där helt plötsligt eftersom vi vägrar att betala 1500 kr hos frissan.

Vi hade en del dispyter innan frillan satt som gjuten, med 59 hårnålar och 2 falskor hårspray..Phuuuu!!!

Det roligaste eller ska jag säga det sjukaste var att det var flera utanför balen som frågade vart vi fixat Felice frisyr någonstans....Hahahaha så grymt,  jag ägde verkligen      Jag fick lov att säga Hedbergs frissotek, med nöjd min..

Där sparade man 1500 kr SÅ enkelt.....

Åhhh dom är så fina alla killar och tjejjer i sina kläder och frisyrer men jag måste förstås säga att min unge var vackrast av dom alla....Inte så konstigt igentligen med en sådan mor

Jag ska sätta in bilder på min stolthet i morgon..Tänk att jag fått en sådan vacker jänta.   Vad hände???

Jag och Fjällmanskan såg även några som var riktigt fula oxå...För mycket av allt helt enkelt

Tjohoo för mig idag.....Tänk att jag lyckades fixa en bal frisyr utan att hamna i tvångströja

Nähäää för mig idag.....I dag tänkte jag helt plötsligt på att jag inte har några utav mina älskade ungar hos mig om 2 månader.....HELT själv blir jag. Vem ska jag få spel på och vem ska jag drygprata med och vem kommer ihåg mig här hemma....Uhhh jag fick lov att gråta en skvätt för mig själv....

Japp för någon annan........Shyssta Carina från Vittorpet som skjutsade dom 4 vackra balbrudarna i den rosa barbie bilen...KRAM

Näpp för någon annan.........Du som missar hels grejjen med att ha barn och se dom växa upp och bli egna individer och framför allt...Du missar att du har 2 vackra, roliga, galna, sanslösa och helt underbara döttrar......SKÄMMAS TAMEFAAAN !!!

Puss och kram på er mina egna puppor. Jag älskar er mest i hela världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0