VARA PÅ TOAN SOM EN KARL......

Idag har det hänt  mig något  för första gången. det som alla(nästan) karlar gör på dasset.....Läser !!!!

Jag har verkligen inget över för dom som sitter på skithuset och läser.....På skithuset skiter man och inget annat. Bara tanken på att sitta en minut extra än nödvändigt där gör mig helt galen.....

Men idag när jag satt mig ner så landade min blick på en hög med tidningar som låg på golvet bredvid och det var Ninni s pojkvän Olles lektyr som låg där och brassade ut både tuttar och bilar, fick i ett nr  och blev sittande med den i knät och bläddrade nog så länge.....Till slut kom jag på mig själv....VA FAAN JAG LÄSER PÅ TOAN !!!!! Slängde ifrån mig porren och kände mig som en karl som sitter i sin egen dyng lukt och läser.....Hahaha riktigt manligt

Kommer inte att hända igen.....Läsa ska man göra i sängen, bersån, verandan, soffhörnet med ljus eller myshörnan med pläden runt benen med ett glas vin.........INTE PÅ DASS OCH INTE MED EN TIDNING FULL MED TUTTAR....

VART BLEV DET FEL ????

Dagen i Torsby har vart blöt. Det har regnat hela dagen som spöööööön i backen och ungarna bara tränar och tränar och jag bara lagar mat och lagar mat.....diskar och diskar och tvättar och tvättar blöta träningskläder.....VILKEN SEMESTER !!!

Var på skidgymnasiets jätte fina gym och visade ungdomarna lite trix på kvällen....Kommer väl inte att kunna gå i morrn är jag rädd för....

Tjohoo idag för mig..........Trivs som fisken i vattnet här i Torsby.....PASS UPP UNGAR  JAG KANSKE KOMMER NER I HÖST....HIHIHI

Uselt för mig idag.......Jag är svag och tafflig på gymmet, ja rent ut sagt USEL !!!!!!!!! Men jag är ganska söt ialla fall

Kuligt för någon annan........Ninni är stark som en björn i armarna, Felice har magmuskler som värsta biffen och Henrik var kung på pilatesbollen....snacka balans den grabben hade...

Åt skogen för någon annan........Dom karlar som fortfarande köper Speedo badbrallor....MEN FATTA...Hur fult är inte det på en skala. Kan inte alla kärringar tala om för sina gubbar att man har inte den modellen 2009.......SNÄLLA

lITE BILDER FRÅN DAGENS BESTYR




TOA LEKTYR......


FÖRST HÄNGER MAN SÅ HÄR.....SEN


SKA MAN UPP HIT.......ENKEL MATCH


PRESSA HENKE.......!!!!!



SITUPS PÅ DET GAMLA HEDERLIGA SÄTTET


YEAAAAAA THE THREE AMIGOS


IN POSE



VEM ÄR MEST BIFF PÅ GYMMET.........JAAAAAAAG SÅÅÅÅ KLAAAART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0