VAAA?? Berg i MIN bil ????

Jag tänker aldrig tvätta min bil på insidan igen......Varför ???? Jooo Marcus Berg har åkt i den igår.......!

Ni vet Mackan som helt enkelt äger i fotboll just nu har vart ute i min kära Opel och åkt. Ninni vart hastigt och lustigt chaufför åt han igår....INTE helt fel..

Jag fick ett sms ifrån Ninnis pojkvän Rådomsolle igår vid 12 snåret på natten om jag ville hänga med han och Berg på puben och svinga en bägare ?????

Felice jagade upp sig så jag trodde jag skulle få ta fram tvångströjan......Och jag hade ju så klart JÄTTE lust...men vaaa fan jag hade ju gått och lagt mig+ att sminket var avskurat och då vill ingen gosse på 20 ha mig med kan jag lova..hahaha, det vill dom inte fast jag är sminkad heller men det låtsas jag inte om.......

Fast erkänn att det hade vart sååååååå coolt på födelsedagen att bli bjuden på en öl av Marcus Berg.

Min födelsedag igår gick i sakta mak som det ska göra när man snart står vid stupet......Kollade in lite lådbilsrally på dagen och såsade allmänt runt på byn som var full med cowboysare. Käkade världens godaste marängtårta som Ninni och Rådomsolle gjort....Alldeles för mycket kände jag efter att nästan klämt i mig hela själv. Men det var såååå gött.
 
På kvällen gick vi ner på byn och kollade in vad som hände och jag blir alltid lika full i skratt.....Det är i Torsby och Älvdalen man glömt bort att det snart är 2010....Vilka likbilar som passerade och musiken som vrålade ur nerdragna rutor var inte rock utan någonting mellen Billy Opel och Lars kristers......Och alla folk är så jävla fula och sunkiga så man blir helt matt..

Nu är man hemma igen i ett översvämmat Norberg. Det rinner vatten överallt och det är nästan så att ån går upp till vårt OK. Ganska fränt att man nästan kan åka båt upp till byn...eller ta badmadrassen.

Tråkigt att vara här igen ialla fall

Kanon idag för mig......Jösses Mackan Berg har haft sin rumpa i MIN bil........

Kalkon idag för mig.........Jaha så börjar tvättandet igen

Tummen upp för någon annan  idag.......Det finns fler som sett kängurun i Norberg.....hahaha vad är det som händer???

Tummen ner för någon annan idag.......vaaaaaa faaan Olle är idol bilden du lovade mig på Berg????????????????

Jag är så IN LOVE i Ninnis Krösa att jag bara måste ......


HELLO MY NAME IS HEDBERG.......KRÖSA HEDBERG



KRÖSA OCH HENRIK KOLLAR PÅ ANIMAL PLANET.....SÅ SÖTA BÄGGE 2

Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Gud, va söt Krösa-Maja är!! Vill ha!!!

2009-07-13 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0