Foträtta skor...? Vi

Upp kl halv 8 för att åka till ortopeden i Västerås med Felices plattfötter eller vad det nu är för fel på dom.......

Skitrolig ortopedare som jobbade där , både jag och Felice fick oss en skopa ovett när han såg våra skor vi hade på oss.....

Han tyckte att vi skulle ha mer fotriktiga skor än dom vi hade....JOOOORÅÅÅ det är ju våran stil..mer fotriktigt  hahahaha, ju biffigare klackar desto bättre....Sen att vi ser ut som om vi skulle ha haft polio i benen dom sista 10 åren när vi går i dom gör inget, bara man är snygg.....mooooah !!!!

stress Kutade i 200 knutar på stan efteråt, det blev pyttlite inköp och en feting stor kulglass

Vi har Krösa gumman här på besök = All blomjord ligger på golvet och inte i sina krukor, Rune äter helt plötsligt burkmat som en bullimi patient och kattlådan är knökfull av körvar.....Men hon är sötare än mig så då förstår ni hur söt kattskrället är.....

Nu öser regnet ner och man känner att Turklands resan nästa Tordag inte blir sååååå himla äcklig.......hehehe

I krysset för mig idag.........Köpte ett jätte fint linne för 35!!! kr i dag...snacka fynda

Stolpe ut idag för mig..........Sov inte en endaste minut på hela natten, var som om jag var packad när jag vingla i väg neråt Västerås i morse....Är tydligen inne i en nada sova period igen   faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Straffspark för någon annan idag...........Hahahahahaha Felice tog budget varianten av pass/id foto idag = foto automat på SJ tågstation i Västerås    hahahaha skulle vara straff på att se ut så där..Tur att hon är adopterad   hahahhahaha

Offside för någon annan idag..........I natt tittade jag på ett sjukt dokumentär pogram på tv som handlade om en karl som ville ha blöjja och småflicks klänningar på sig + att han sov i en spjälsäng modell bauta och hade dockor och nappar......vart gick det fel någonstans för den grabben ?????   SPY höll jag nästan på att göra däremot....Undra på att man inte kan sova efter att sett sånt där förresten...

Lite fiske bilder........Notera att det inte finns en endaste fisk på någon av bilderna....däremot mycket körv


Olle in action........


Notera det fina röva hänget


Hasse som tror att han kände ett napp ialla fall...Nott sa vi


Inget napp och ingen eld.......men mycket rök och god körv


Nästa sjö........Här ska det banne mig finnas nått som simmar


Som synes på bilden så var det inte precis kö på att bita på betet här heller


Fast fin brasa blev det här ialla fall....och god körv


Sen finns det dom som sitter så här på fiske turena oxå...uttråkad men ska med ändå

Kommentarer
Postat av: N

i just looove my hängiga röv

2009-07-31 @ 15:57:44
Postat av: N

måste föresten ha varit innan jag bajsade i skogen. eller kanske i byxan?

2009-07-31 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0