Torsby Nästa

Nu drar vi mot Kopparberg och grillning hos fam Impola. En liten pause på vägen innan vi drar vidare ner mot Värmland.

Skulle tro att det bli jag som kör efter Impola besöket...........Hasse går på semester så han kan vara väl unnad några bira till köttet.

Nyklppt och fin är jag oxå....nyklippt alla fall....

Man ser alltid ut som ett jon när man kommer dirr från frissan, så man får kasta in huvudet i duschen det första man gör när man kommer hem och fixa till det själv....Och vips så är man lika snygg som vanligt (troligt)

Mitt hår växer typ som en solros...FORT, så jag måste alltid ekonomi klippa mig = alltid för kort dom 2 första veckorna men sedan får man till det rätta stuket. Hahaha man ser lite mer nördig ut än vanligt så här lagom till Torsby trippen......

Jag kommer ihåg för 3 år sedan när jag fick ett hjärnsläpp och klippte av mig rubbet...och då menar jag rubbet och färgade det vitt

Behöver jag säga att ungarna grinade när dom fick se mig.....Du ser ju för fan ut som mormor ( 75+)  fick dom ur sig. och då såg jag det jag funderat på hela tiden vid frissan.....Vem tusan ser jag ut som ????

Då gick den bistra sanningen upp......Ja jösses det var ju min egen mor jag så ut som.

Jag grinade en skvätt själv kan jag avslöjja. Kände den enorma paniken komma.......VAAAA FAAN HAR JAG GJORT !!!!!!

Det tog nästan 1 ½ år innan jag som ut som vanligt igen. Och jag tänker aldrig mer bli snagg igen

Hej hopp nu far vi


Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Visst är det så när man kommer från frissan! Man kryper efter trottoarkanten så att ingen ser en, kastar sig in i bilen och drar direkt hem och blöter håret och gör om allting själv!! Hahaha! Känner igen mig! Ha det kul dännä börta!

2009-07-24 @ 18:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0