HELLRE EN STOR ÖRING PÅ KROKEN ÄN EN STOR ÖR RING I ÖRAT....

Men vad är detta för oootroligt dåligt fiske....

Man tilloch med betalar helt ärligt ett fiske kort för att nästan vara garanterad fisk...får man nått då???? Not

Har aldrig vart med om döare fiske, nu ger vi upp och drar upp våra spön för gott i denna by.

ÅHHHHH idag såg vi solen för första gången så vi riktigt rusade ner på glassbaren här i centrum och panikköpte kulglass, det var gött och sen satt vi och gjorde narr av Torsby folk..Dom ser ut på ett vist vis, lite efter sin tid både i kläder och bilar......hahaha men det är så fränt att kolla in dom. Bara inte mina 2 blir på detta vis av att bo här så länge..HUUUU

En cider på altanen med lite(mycket) chips på senkvällen får avsluta detta Torsby besök för denna gång. Gott var det oxå

Höjjdare idag för mig idag......Sprang hårda 7.5:an i morse utan att gå en enda gång........yeahhhhh

Mot botten idag för mig...........ungarna har knäppt sååååå fula kort på mig att man nästan tror att jag är utveklingsstörd. Och sen lägger dom ut dom på sina bloggar.....HUR kul är det??? Men jag lovar på heder å samvete att hämden är ljuv....

Kuligt för någon annan idag......+++ i kanten för Valbergsängens restaurang.....vrålgod fläsk med löksås

Okul för någon annan.....Hasse som satt i mer än 6 timmar vid en liten tjärn utan att få ett endaste napp....FATTA det tålamodet....

BYE BYE Torsby.....snyft
HELLO Norberg....urk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0