TRÅDHELVETET........

I natt har jag haft så ont i mina förbaskade axlar att jag hade kunnat bryta av mig ett ben (eller bägge) för att få ont någon annanstans ett tag....Sååå skitdrygt att behöva ta dom där STARKA susig i kupan tabletterna.......

Man blir som en vandrande zoombie när man knaprar sådana så jag brukar hellre ta ett grispass i löpning i stället, funkar kanske inte så där skitbra med man slipper tänka på smärtan en stund ialla fall och så är man ialla fall med i matchen rätt så hyffsat.

Läget var inte så där passande att ta ett pass kl 1 i natt så det blev några piller i stället......sen sov man gott och bilen fick stå hela dagen....Även löpar skorna fick vila idag.

Packar lite förstrött tills helgens bravader...åker ner till Torsby i morrn för lite semester....skööönt, trivs kanon därnere

Har sytt gardiner i kväll = Bli galen

Jag blir lika vansinnig varje gång jag tar fram maskin helvetet.........Mitt tålamod bakom den är lika med 0

Hur jag än gör så blir det fel, jag syr ihop, det trasslas och jävlas hela tiden men det värsta är att jag inte ser fanstyget till nålhål att stoppa in tråden i. Så det börjar redan innan jag liksom har kommit igång.......Om jag nu inte har tur så att det sitter rätt färg i redan......Men det har jag förstås aldrig  !!!!!

Fick ropa in Felice efter att nästan slängt maskinen i golvet för att jag inte fick in tråden i hålet......Glasögon = Jaaa jag skaaa

Nu har jag duschat med min födelsedags duschcrem som luktar choklad..Jätte svårt att inte ta ett sug ur flaskan oxå för att det luktar så himla gott...Man luktar som en Delicato boll efteråt, så har man bara lite coccos/ pärlsocker i sängenn när man kryper ner ,så är man en riktig godbit  hahahaha

Hippt idag för mig........Jag fixade att sy 2 gardiner utan att hamna i tvångströja..men det var nära

Ohippt idag för mig........Susig i kupan halva dagen med ohippa tabletter.

Tjoho för någon annan idag.......Min snart 60 åriga bekant har skaffat sig en KK....VAAAAD är det som händer, jag trodde man hade sådant när man var typ 20!!!!!     jag = gamalmodig

Näpp för någon annan.......Jag såg en mäniska i Mora Tidningen som fått en bebis på 5,7 kg..........Fatta smäääärta att klämma ut den. Den tjejen måste bli som ett dubbelgarage där nere efter det. Eller som min killkompis i Avesta som inte har någon familj uttryckte sig när han frågade mig om det gjorde ont att föda......Vad fan tror du sa jag ???!!
Då fick idioten ur sig......Det måste ju typ vara som att skita ut en soffgrupp
Jaa sa jag ironiskt, för det var det dummaste jämförelse jag hört i hela mitt liv, men då ska du veta att fotpallarna oxå var med......Karlar

Torsby next......OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0