PÅ KRYZZNING I NORBERG....

Dagens händelse verkade vara kryzzet i klackberg.

Jag tror tametusan att det var 150 pers där som ville kryzza. Jätte kul med så mycket folk

Vårt gäng som var ca 10-15 st hade full pott men vi hade stavat fel på sussis orkester.... Det skulle ju stavas med Z

Jäkla skit oxå att vi missade den tabben...Dom är noga med stavningen dommarna och det går inte att fjäska till sig extra poäng heller..skit igen

I alla fall så var det packat med folk och stämningen på topp. Det dracks öl och åts grilltallrikar för glatta livet

Efter hjärngympan så trampade vi hemmåt och tände grillen i trädgården.....Stackars grannen Rogga blev ensam med ett lass brudar i olika åldrar men jag tror inte att han led av det inte  hahahaha. Senare blev han förstärkt med borgmästarn Östberg, som är super kul och proffs på att marknadsföra sig själv.... På alla sätt och vis  hehehehe

Det vart en lugn och skön lördagskväll med några glas vin och god mat. Stel och blåmärkig är jag sen igår så jag är enbart glad att det inte var brännboll eller dyligt på programet i dag..Lite pensionärs kryzz var helt perfekt

Hipp idag för mig.......  Vaknade halv 11 !!!!......har inte hänt på 50 år att jag sovit så länge. Antagligen behövde jag det

Näpp idag för mig.......Ny öppning på vindunken = Halva dunken ursprutad på golvet

Jaaa för någon annan idag........Skitkul att så många kom til Klackberg. Norbergarna ÄR duktiga på att hänga med på allt

Njet för någon annan idag.........Jäkla Östberg som fick oss att ändra våran tipsrad till pointer sisters istället för pointed som vi skrivit från början........SKIIIIT oxå





Några ur vårt suveräna kryzz gäng......Förutom Östberg, den fan som fick oss att ändra vårt rätta svar



Lite grill på kvällskröken med brudarna......och Rogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0