ROTAVDRAG FÖR STÄDERSKA ?????

Åh regner det bara öser ner....åååh jag blir så blöööööt om både skor ååå strumpor......tralalala

Blir snart ett vårdpaket om det inte slutar regna....

Har aldrig vart med om något liknande....jo förresten förra gången för 2 veckor sedan när vi var här.

Det går inte att göra något, så idag har jag gjort en god gärning som innebär storstädning av Ninnis lägenhet.

Ungen är helt slut av allt jobbande så mammsingen får rycka in med markservicen om det ska funka för henne.

Tvätta ett ton tvätt, städa och då menar jag städa hela lägenheten med mopp och mattbyte, avrundade med en upphandling till kylskåpet så ungen har något att stoppa i magen. Inte lätt att jobba från 10.00 till efter 18.00 varje dag.....

Hahahaha vilken semester jag har....underbart att få komma bort        hahahaha

Helt plötsligt när jag kollar på blocket så finns det massor av bilar....Bara för att jag är här nere förståsoch inte kan ringa !!!!!!

När jag kommer hem är varenda biljävel såld

Intervall pass på rullskidsbanan (löpning) i dag med Felice var behövligt och faktiskt ganska skönt....Långpass i morrn om jag pallar.

Guld idag för mig.........Jag är en snäll mamma så jag borde vinna SM i att vara MAMMA

Silver idag för mig.......Annars tar jag gärna en silver plakett oxå...bara jag får nått

Pallplats för någon annan.........Hasse som borrar, grejjar, handlar och jag vet inte allt till Ninni. Världens bästa Plastfarsa har du/ni

Utanför pallen hamnar......Inte så oväntat The father som ingen sett/hört skymten av än......

Tooo morrow ska jag dra upp en feting firre i sjön vi ska till. Sen ska jag skrika som en galning för att jag inte kan ta dö på fanstyget..jag brukar göra så, för det är det värsta att få stora fiskar (som jag jämt får) att få ihjäl dom.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0