TACOAFTON MED FÖRDRÖJJNING

Härligt väder idag.  Länge sedan den där gula runda saken som värmer var framme....

Men idag var det dax för lite ljumma vindar igen........och då menar jag inte under täcket... hahaha

Det verkar för övrigt vara min dotter och hennes pojkväns stora nöjje nuförtiden...att fisa under täcket och vifta med det sen så att den andra nästan får spyattacker.......KUL

Idag gick vi så långt jag och Hasse så jag fick fanimej blåsor under tårna. Och när vi kom hem och jag tog av mig skorna så hade jag inte enns strumpor kvar på tårna..Det ni !!!

Efter den våldsamma promenaden så gick vi dirr upp på Portan och smaskade i oss från Taco buffen. Det är något konstigt med Portan........Deras taco är inte enns god och man får vänta i evigheter i kö + att all mat hela tiden tar slut. Ändå så går folk dit och äter och köar värre än på Ullare för att få i sig denna usla sörja, onsdag efter onsdag...år in och år ut. Och alla klagar..haha ja det är Norberg dä.

Mättare än efter  ett julbord rullade vi hem...tur att vi har så nära så det blir en kort rullning.

Kan även meddela att kängurun vart synlig i går igen....Vet inte om dricksvattnet är dåligt så att folk får dilerium och ser saker och ting eller om det bara är allmän okunnighet.....Kan det vara en hare???? Näää jag vet BESTÄMT att det var en känguru jag såg...!!!!!!

Kanon idag för mig......Min nya piercing kom...ååååh den var jätte fin

Kalkon för mig........Jag vet att Felice kommer att sno den dirr...så jag måste gömma den så fort jag bara kan.....moooah

Oxfile för någon annan idag.........Det står still idag tyvärr. Ingen som jag vet har haft en kulig dag..sorry

Pölsa för någon annan idag.......Svininfluensan kommer tydligen att äga oss i höst. Vaccinera?? Nääää jag är liiivrädd för sprutor




Mina socker söta (hm) fossingar efter en rejäl promenad = Ingen tråd kvar och inget skinn heller..ajajaj


Våran Rune som jag kom på ikväll softandes med en bärs.....ja vad ska man säga.....Botten upp(inte magen)

Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Hahahahaha!! Rune är lik Sören!!

2009-07-16 @ 10:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0