SEGARE ÄN KOLA

Denna dag har vart som en gamal seg kola man hittar under bilsätet när man städar bilen.....och måste äta upp

Urk....för Norberg en reging Söndag.....och gamla kolor

Appropå urk. Jag har städat på Ninnis pubis rum i dag för att hon och hennes pojkvän skulle komma hem.......

Där hittade man oxå mycket gamal mat och sådant som man inte riktigt vet om det är mat eller en död råtta.......

Porslin som jag letat efter i åratal, undrat vad i helskotta det tagit vägen.............Svaret var på Ninnis rum, fast det växte något hårigt över det så man fick riktigt skrapa i hörnen för att se att .....JAAAA där var ju min fina skål och JAAAAAA där var ju mina glas, fast när dom försvann så var dom inte bruna i botten och lukatde inte som i baken på en magsjuk person....

Blääää vad äckligt

Men nu så är diskmaskinen full och jag kör på VARMT och LÄNGE !!!!!!   Och rummet är beboligt igen

Ninnis pojkvän är här för första gången och det innebär.....

* Städa, överallt !!! 
* köpa mjukt papper till dasset, fast vi annars brukar ha ekonomihårt
* 7 sortes pålägg...Vad äter grabben igentligen???
*  5 sortes hårdbröd
* 3 sortes mjukbröd
* Fin juice i förpackning, INTE blanda själv i tillbringare
* Inte fisa högt, blir svårt för oss alla
* Inte kakka så det kan bli lukt kvar på dasset, kan bli svårt för vissa härhemma......
* Inte springa halvnaken efter duschen, dryyyyyygt
* Inte visa sig osminkad.....grabbstackarn får en chock för livet och kommer aldrig mer hit
* Hålla sams inom familjen, inte dampa loss.......blir extra svårt för oss alla
* mm.mm.mm

Jaja det kommer nog att gå bra.....Bara att spänna av

Kungligt idag för mig........Skita kul att ha Ninni+Olle hemma........puss ni är så söta

Okungligt idag för mig........Börjar bli fint blå på alla ställen jag slog i när jag vurpade......Tantvarning !!!

Bäst för någon annan idag.........Jag säger bara....Vad blir det för mat?  Vilket jädrans bra matprogram...BÄST

Obäst för någon annan idag.........Säkert många som har en skitdag, jag kan inte komma på någon som haft det extra kasst idag.....Jooo förresten dom som går på semester i morgon. Vilket runkväder dom får rent ut sagt.......Ursäkta ordvalet men det är ett uttryck vi kör med stenhårt här hemma, vet inte vart det kommer ifrån, men det talar ialla fall om hur riktigt skitdåligt någonting är.....

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0