ROSTKYDDSBEHANDLING BEHÖVS SNARAST......

Vilket grisväder här i Torsby. Nu har det öst ner i 2 dagar och man ser nästan ingen ände på detta skit....

Eftersom det tränas utomhus hela tiden så får man snart olja in sig i vecken om man inte ska börja kärva och låta....

Inte nog med att det är sviners blött hela tiden, det är fanimej snorkallt oxå....Stortröjjan på hela tiden!!!

Här nere är det country festival = att alla springer runt med cowbojjsar hattar och riktiga spetsiga pjukk med klackjärn..haha ser helt pundigt ut, särskilt eftersom alla cowboysare oxå måste ha paraplyn i en massa färger....PARAPLYN, ja men det passar inte en riktig cowboy.....Det ska ju vara häst, skjutjärn och hatt INTE paraply.

Vi i vårat gäng var på en mysig liten pub i hamnen och åt natcos(eller hur det stavas) på kvällskröken, men dom hårt tränade ungdomarna vart inte mätta så nu ska vi steka pannkakor här hema oxå.......själv vart jag proppmätt!!!!Var och hanlade lite till pannkakssmeten + en massa annat innan vi for hem....Vi var 4 st inne på konsum, men när vi kom hem så var det INGEN som tagit matkassen inte....Nänä den står kvar nere på Konsum den......Allt ska man göra själv....Man blir så trött

Imorgon är det den stora dagen med D      Jag fyller nämligen år  32 blir jag så änn är det ett tag kvar tills man träder in i tant stadiet........hm

Vi ska fira lite här med marängtårta fylld me grädde, banan och dajm  mmmmmmm......Sen väntar presentöppning

Hipp idag för mig.......Jag har inte börjat knirra än av regnet, (inte av ålder) men det står nog inte på.....

Näpp för mig idag.......Däremot så har jag nästan slagit pers i att tvätta och laga mat under dom här dagarna....och ändå har vi 2 dagar kvar....PHUUUU

Kalas för någon annan idag.......En kärring som plingar hysteriskt på Ninni s dörr idag och stirar vilt på oss och frågar........Kan jag låna 2 cigg?? Vi bara ehhhh nääää. haha fan vlken stjärna alltså. Hon måste ha haft kalas innan, men inte med saft och bullar utan med nått fränare.....Det var en riktig tomte. Efter det låste jag dörren  NOGA....

Det suger för någon annan idag........Garanterat i Felies och Henriks ben och armar efter att ha kört 2 pass om dagen i 4 dagar. I morrn blir det bara 1    tjohooooo

ÅÅÅÅÅÅRKAR INTE MED NÅGRA BILDER ELLER NÅTT ANNAT IDAG.........LIGGER JU I HÅRDTRÄNING FÖR VM I HUSHÅLLERSKA..........

Förresten kan ju bjuda på en trötthets diskution vi hade häromdagen

Innan träning
Felice- Vad ska du ha på dig?

Jag som står och funderar på om det bli varmt med långämat och att jag kommer att känna mig som en stoppad korv i en sådan oxå  svarar helt konstigt och helt seriöst.....

-Jag tror jag sätter på mig en varmkorv......

MEN FATTA NIVÅN PÅ VÅRA DISKUTIONER HÄRHEMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0