PANIK I NORBERGS OMNEJD....!!!

HAHAHAHAHA LOTTA DU KAN VARA LUGN , DENNA DONNA JAG SREV OM IGÅR ÄR ENDAST UTE EFTER LITE YNGRE FÖRMÅGOR, INTE GAMLINGAR SOM SÖRRKA SOM PASSERAT BÄST FÖRE DATUM FÖR LÄNGE SEDAN  HAHAHAHA

JAG TROR INTE HON NYPER DOM SOM ÄR ÄLDRE ÄN 40 ELLER MAX 45 OCH DET HAR VÄL DIN GODING PASSERAT FÖR LÄNGE SEDAN...ELLER ??     HIHIHI

FAST MAN KAN JU ALDRIG VARA SÄKER..DET ÄR DET MÅNGA AV OS HÄR I NORBERG SOM FÅTT KÄNNA PÅ...

DU FÅR LUSKA VIDARE TILLS JAG SER DIG OCH KAN SKVALLRA VIDARE. NU SKA JAG UT OCH TA EN CIDER OCH KOLLA PÅ LÖPNING PÅ TORGET..OM JAG SKA VARA MED ????

NÄÄÄÄ JAG MÅSTE FÅ LÅTA NÅGON ANNAN FÅ CHANSEN ATT TA HEM SEGERN.  

HA DET GOTT DÄR UTE I HÖKMORA OCH DU......PASS UPP FÖR UNGA(JÄMFÖRT MED OSS) SILICON STINNA TUTTAR..ETT TIPS, DET SITTER SÅDANA PÅ DENNA DONNA...HAR JAG HÖRT

ETT MER SERIÖST INLÄGG TILL ER ANDRA SOM VÄNTAR PÅ DET KOMMER KANSKE SENARE I KVÄLL EFTER ETT PAR CIDER...VEM VET

Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Hahahaha! Då känner jag mig lugn!! Bäst före datumet har absolut gått ut på maken!! Hehehe.. 50 bast om en månad, så då sitter jag säker!!



Va bra att du överlåter segern åt någon annan för en gångs skull! Trist när samma vinner hela tiden! Hahaha!



Shit, va nyfiken jag är!! Kan f-n inte komma på vem det kan va! Man måtte då missa mycket när man bor här! Ha en trevlig helg, och blogga mer ikväll, så jag får "dagens skratt-dos"! (jag sprutade ut kaffet på tangentbordet förut när du skrev det där om skinkorna som gjorde märken i sanden! Hahahaha!!)

2009-07-03 @ 18:36:14
Postat av: Mammamorin

Tror du Sörpa kom ihåg vad du sa till han i går kväll då?? Jag blir galen!!! Han ligger i sängen och funderar febrilt och jag skäller på han!!!!! Hahahaha!!!

2009-07-04 @ 09:01:31
URL: http://mammamorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0