PÅ BADMADRASS GENOM BYN

Hahaha det åker folk på madrasser förbi OK.....Ja det är sant och jag är inte full

Det har till och med vart folk som hoppat från OK bron i böljan den blå.......

Jag sa till grannen Rogga.....-Fan vad fränt jag vill oxå surfa utanför OK. Och det tyckte grannen var helt ok. Jag skulle ju passa på nu när jag inte hade några ungar hemma som fick skämmas tyckte han

Och tänk vilka coola blogg bilder jag skulle kunna knäppa åt dig, frestade han mig vidare med....

Det var SÅÅÅÅÅ nära att jag satte på mig min nya paljett bikini, som man inte för övrigt inte får ha ett endaste strå för mycket av därnere för då hänger det ut.....MEN jag lyckades hojda mig, men jag var sugen att få till ett par riktigt smaskiga bilder till min blogg som mina ungar skulle få spader när dom fick se...hahaha fan vad jag skulle ha ägt dom

Morsan i ryggsim med paljett bikini utanför OK.........................hahahahahahahahahahahahaha   moahhhhhhhhhhhh

Bara minen på dom får mig att fnittra helt hysteriskt.... Och på alla andra som oxå skulle få något att prata om....

Sanslösa översvämningar i hela Norberg och kängurun på vift.......

Semester platesen  är väl gjuten.........Norberg
 
Här finns ju allt.  Lilla Venedig, Chans att få klappa kängurus mitt i byn och nästan den största attraktionen Fr Sverige i en paljettbikini..svart för övrigt simmandes konstsim i Norbergs ån. Kan hända att man får en glimt av dom långa skinkorna.....

Blött för mig idag är.......(hm) näerå jag skojja bara.......Kul med fika på eftermidagen med en nyklippt Hellkvist och en fyllande av 44 år idag Anki....Grattis snart är du ifatt mig

Snustorrt idag för mig är..........Fan att jag ballade ur på badningen..fast det är en dag i morrn oxå   hehehehe

Helbra för någon annan idag.........Hahaha min lilla syster har köpt husvagn och är däremed medlem i familjen Polar...SÅÅÅÅÅ töntigt, och det har jag minsann talat om för henne oxå.....

Mindre bra för någon annan........Alla stackare som fått sina hus förstörda i översvämningen.......STOR kram till er

Liten vy från våran ballkong på OK och bron som folk hoppar i ån ifrån......jag imorrn kanske     PLUMS


Kommentarer
Postat av: ninnni

men va äre för jävla kängru ?! fattar noll

2009-07-15 @ 17:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0