ONT I FÖTTERNA OCH PLÅNBOKEN = IKEA

Steg upp och skjutsade Hasse till jobbet halv 6(!) Såg knappt  vägen kan jag meddela. Är man utan bil så får man lov att göra detta osköna för att kunna åka till IKEA

Tittade på morgonens nyheter och flabbade ganska mycket. Dom har en ny väder brutta som inte kan nått.....Hon glömmer hela tiden att klicka fram kartorna och gör bara en massa fel hela tiden. Jag skulle nästan kunna ställa klockan bara för att gå upp och titta på henne....Åh stackarn vad hon är piiinsam....fast jag skrattar elakt jag!!!    hahahaha

Tänk vad man hinner mycket när man är uppe halv 6. Skjutsa hasse till jobbet, tvätta 3 maskiner tvätt, hänga 3 maskiner,  2 telefon samtal om bilköp, posten ärenden, frukost läääänge med Fagersta posten, tanka bilen, gå med sopor, duscha, styling, stryka klänning, tjata på ungarna att bli färdiga någon gång, kolla mailen......Allt detta innan kl halv 10   BRA VA ???

IKEA var som vanligt. Köpte en herrans massa till felice student rum som ska bli rosa, orange, svart och vitt......skit snyggt tror jag att det bli när allt är på plats.

Var på RUSTA och gjorde av med dom sista slantarna. Och då hittade jag en riktig klassiker som fick mig att bli alldeles nostalgisk........Jane Hellens doft prylar !!!

Det var det enda shampo och balsam som gällde när jag var 15 år......Om jag ska vara ärlig så fanns det kanske inte så mycket mer att välja på heller.....MEN den sorten skulle man ha, annars var man rökt.

Fick lov att köpa en hudlotion (fanns inte på min tid) och drömma mig tillbaka. Och tammefan det luktar precis som på min tid. När jag hade på min den för en stund sedan så passerade alla gamla minnen från Parken, raggarbilar och kir fylla förbi.......ÅÅÅÅHH jag vill va 15 igen...........Fast då vill jag inte ha min arga mamma utan en mor som låter mig vara ute dygnet runt och köper flera par av dom där snygga puss o kram jeansen som man aldrig fick mer än ett par av, och som låter mig åka raggarbil utan att bli vansinnig...........DREAM ON       

Hett idag för mig är........Jag nobbade sten hårt en Mazda i Västerås idag för att det var fel färg på säljaren

Iskallt idag för mig........Hasses bil till IKEA = Stor kötta repa på framskärmen när vi kom ut......Jävla skithuven...3500 i självrisk vill spyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Collt för någon annan idag........2  bröder från England tog en etapp seger + en 3 plats i Tour The France idag. Hur collt är inte det ??? Stolt mamma?? Skulle tro det

Ocoolt för någon annan.......Jäveln som repade bilhelvetet ska tamefan brinna i helvetet så inni helvete mycket....idiotjävel

För alla tanter.....Här har ni en nostalgitripp, dock inte shampo men samma lukt och samma färg och nästan samma förpackning......mmmmmm  pubis flaschback


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0