NAVELSTRÄNGEN RÄCKER INTE TILL

ÅHHHH min navelsträng spänner så mycket att den snart går av. Men tänk att den kan bli 22 mil lång......

Idag åkte min stora gök hem, det gick inte att hålla kvar henne här i en minut till,,,,fast jag försökte allt vad jag orkade.

Det känns som om någon sliter ut hjärtat på mig när hon far, fast någon gång måste hon ju hem det förtår även jag.....men inte så fort.

Nu är det på vippen att navelsträngen går av känner jag...HJÄÄÄÄLP

Annars har dagen vart full av överaskiningar må jag säga....Var til vårdcentralen på förmiddagen med Ninni för hennes röv som aldrig vill bli bra. Vi fick en sådan där brun utan sol person igen och den här var verkligen BRUN, ja nästintill svart. Och han hade nog fått sitt läkar körkort i ett flingpaket. När Ninni talat om sina krämpor så GOOGLADE han på datan vad det kunde vara för fel ??????????????????????????????????????

MEN fatta...Doktor jäveln Googlade. Kom fram till att vila vore bra. jag kom fram till att en FET smäll vore bra att ge honom

Låg en stund på stranden och surrade med folk...Då plötsligt blev det en brud för mycket där nere känndes det som....

En brutta som snor andras karlar på löpande band dök upp med sin för övrigt ganska nysnodda karl och det blev lite trångt med alla avdankade kärringar som fått sina förhållanden förstörda pga av henne. Det var en hel del om blickar kunde döda blickar som sändes över stranden såg jag. Hahaha     

Jaja jag har själv satt brudjäveln i väggen på Folkets hus för 15 år sedan.....Sen åkte jag ut av vakterna  hahahahahaha
pubis fasoner

Vart på cykelmöte om tävlingen vi ska ha på söndag. det är verkligen skita kul att hjälpa till i cykelklubben alla är så positiva och kuliga. Blir prisutdelare hela dagen och man får väl hålla tummarna på att det inte regnar.
 
I helgen blir det drag på byn, med alla möjliga tillställningar som löpartävlingar, stallet och så får jag inte glömma gratis tur runt Norbeg med den fina lilla bussen Norbergarn..fartfyllt   hihihi

Jag är på bättre humör idag om någon stackars läsare undrar..Får tupp juckers ibland men inser ganska fort att det INTE lönar sig att bli såååå jäkla förbannad. Det är bara att bryta ihop och knalla vidare liksom

Puss till mig själv idag för att..........jag inte nitade dr Alban på vårdcenrtalen.....Det var SÅÅÅÅ nära

Oskönt idag för mig är.........Jag saknar ungen och kattskrället redan.....KOM TILLBAAAAAKA HEEEEM

Skönt däremot för någon annan.......Alla brudar som klarat sina gubbar från the maneater(stavas det så) passa dig, snart kommer hon till en by nära dig. Hon har haft sin snodda gubbe i ett år så det börjar väl bli dax att göra en tjuvare igen

Obekvämt för någon annan.........Felice och Henrik tältar på våran ballkong ????? Fatta vitsen med att göra det

Bilder på en riktigt spänstig (?)pubis och mina 2 nåja en av dom är mina busmissar






Kommentarer
Postat av: Mammamorim

Hahahaha! Det var i alla fall inte jag som var på stranden!! Funderar febrilt på vem det kan vara? Jag har nog missat nåt! Nåja, jag ska hålla i Sörpa! Kram!

2009-07-03 @ 08:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0