JAG EN FATTIG LAPP.....

Denna månad är inte någon kul månad

Turkresan i Augusti ska betalas, bilskatt och försäkring, Ninnis hyra utan inakorderings bidrag(3månade utan det) Ninnis försäkring på bilen vi införsaffade igår och så toppar vi med Felices balklänning som vi hämtade och betalde klart i Västerås i dag.....+ alla andra jäkla vanliga räkningar

JAG om någon får leva på nudeljävlar ända tills september efter denna innehållsrika månad på räkningar

Ibland känns det som om man aldrig får en spänn över

Jag är sur och kinkig idag så jag orkar inte ta tag i bloggandet i kväll, men det är säkert bättre i morrn för då ligger det ett brev i postlådan att mr M har bestämt sig att hjälpa till ekonomiskt med sina barns utgifter....hahahaha TROLIGT !!!

Bra idag för mig......Inget känns det som, jo förresten jag har fortfarande 2 underbara tjejjer..puss på er mina grodor

Uruselt idag för mig.......ALLT, att aldrig få någon sorts jävla hjälp från the father tar nästan livet av mig i bland

Shyst för någon annan......Alla som är en pappa till sina barn

Kasst för någon annan......Father himself, att du kan sova på nätterna gör mig fortfarande häpen

Jag längtar till vintern så man får träffa alla roliga skidfolk


Kommentarer
Postat av: Mammamorin

GO Anneli! Du skriver ju sååå roligt! Kram!!! (Kanske inte när det gäller just detta inlägg, för då skrattar jag inte, tragiskt, men annars har jag skrattat som f-n!)

2009-07-02 @ 21:14:23
URL: http://mammamorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0