JAG ÄR FÖR GAMMAL FÖR EN SÅDAN HÄR HELG...........

Har inte satt på (?) hm...datan på 2 dagar så det är lite att skriva om.....

I Fredags regnade det så innihelskotta att vi simmade till stallet (puben) ...och då överdriver jag inte....!
Hamnade med ett gäng förfriskade 40 taggare där, den ena slog huvudet i en taknock när han dansade på bordet så att han nästan tuppade av...haha jag kom dirr att tänka på¨den där reklamen som går på tv om föräldrar som gör en masssa tok när ungarna är på semester.....hahaha och den här killen är värsta präktig annars, jaja där ser man vad spriten kan göra...Ont i skallen fick han ialla fall kan jag garanterat.

Senare under kvällen så fick man ännu trevligare sällsakp av en bunt med orienterare....say no more

Lördagen gick till att kolla på stafett hela dagen nästan. Åh det är så många härligare lirare som tar sig runt 5 km som om det vore värsta Lidingöloppet. Vi hade ett gäng i våran trädgård senare på kvällen som gick igenom loppet i detalj. det var mjölksyra, kilometer tider, maxpuls, vart man gått, spyor, nära döden känsla och jag vet inte allt......

Tillslut fick jag lov att fråga om dom sprungit marathon eller va fan dom pyssalt med. Men asså det var 5 km INTE 5 mil.....!

Knallade inte simmade den här gången upp till stallet på nattkröken och min kamrat Hellqvisten höll dirr på att åka på storstryk av en BIFF som retade upp sig på att hon strök lite på ryggen på hennes karl. Nu hör det till att Hellqvisten inte är ett dugg intreserad av honom utan bara pratade helt vanligt........INTE poppis kan jag säga. Det vart ett jävla tumult och som tur var så fick hon inte in smockan hon laddade....JÄVLAR om hon träffat då hade Hellqvisten fått åka pling plong taxi till systugan......JÄKLIGT FORT

Man nyktrade till DIRR      Åh vad skämmigt det var då

Hela trädgården var full med folk när jag kom hem.......jobbigt, jag ville ju gå och lägga mig skulle ju upp tidigt på cykeltävling. Men då var jag så otrevlig att jag helt enkelt gick in och knoppade

Idag har vi haft hand om hela pris utdelningen i Engelbrekts mtb. Det gick suveränt som det alltid gör i vårt lilla team. Alla i teamet är väl rädda för arbetsledaren......JAG    hehehe

Anna Ida Fjällman fyller hela 18 år idag, så hon såg väl ungefär ut som 83 år när hon kom i morse....Hej å hå Anna ta och ät lite ostkrokar så du blir som folk. Hade tydligen vart PARTY i går därav hennes lite sega uppsyn.

Vill nästan inte skriva det men Ninnis älskade lilla misse bus är borta och ingen vet vart hon är.....snyft kom hem

Kramar till mig själv idag för att.......Allting funkar verkligen till 100% när vårat lilla team fixar allt ifrån småtävlingar till SM

Ris till mig själv för att.........Glömmer bort att berömma mitt duktiga team att dom är SÅ suveränt bra...fast dom är blonda allihop???? TACK och TACK ni är bäst

Pussar till någon annan idag.......Ninni jag tänker bara på dig hela tiden. Krösa kanske kommer hem. PUSS PUSS

Smisk till någon annan........JAG HOPPAS VERKLIGEN INTE ATT DET ÄR NÅGON SOM TAGIT KRÖSA 

Lite bilder från helgens övningar




SÖNDAG MORGON.......HADE VI FEST ELLER??? VÄRSTA AVSTÄDNINGEN GJORDES MITT I NATTA... SOM TUR VAR


ANNA IDA FJELLMAN 18 ÅR.....MUNTERGÖKEN


MITT TEAM...SIMPLY THE BEST


"RÖVARNA" I MITT TEAM     HEHEHE  NOT SIMPLY THE BEST


TÄVLINGS VY


ÅH DOM ÄR SÅÅÅÅ SÖTA KNATTARNA SOM MTB:AR.....DOM STORA MED HEHEHE

Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Shit! Kollade direkt på makens huvud efter märken, men det var i alla fall inte han somn hade dansat på borden!! Hahaha!!!



Hoppas verkligen kissen kommer hem... :( Vet hur det känns..

2009-07-06 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0