JAG ÄR EN LITEN MÖRT SOM HAR SIMMAT BÖRT.....

Idag har det vart mest vart en sådan där dag där man gör en massa ärenden överallt.

Ringde en massa telefonsamtal på förmidagen. Sa ifrån den där 3:an ungarna hade fått i Torsby. Vi tror(vet) nog alla i våran Al Bundny familj att det inte kommer att gå att bo ihop för dom små älsklingarna. Synd för där hade man sparat nästan 1500 i månaden

FATTA.....En Thailandsresa till nästa år  man går miste om......
Men det finns något som heter PAY BACK TIME.........hehe

 Vad gör man inte för inte för att bli ompysslad på ålderns höst.....hahaha ååååh vad dom ska få byta blöjjor på mig och bädda torrt i min nerpissade säng och för att inte tala om när dom ska klippa mina tånaglar som blivit gula och hårda, ta med mig i rullstol till Ullared och hämta mig på polisstationen när jag kört bil på fel sida av motorvägen för att jag inte har något vett kvar och skämmas när jag tränger mig före på konsum i kassan. Det kan även bli så att jag måste flytta hem till er och då ska jag ha en sådandär LARM klocka som jag ska vara limmad på och KRÄVA er uppmärksamhet dygnet runt.......Så tänk er NOGA för mina små älsklingar. Det kanske inte vore så tokigt att bo ihop ändå.....?

Felice och Björnungen tror jag fick något slags hjärnsläpp idag. Dom fick för sig att dom skulle springa i 3 timmar !!!!!!

Och efter en stadig frukost så bar det iväg.......Det var tydligen samma dag som alla djur bestämt sig för att....HÄR SKA SYNAS

Det var ormar, grodor , ekorrar, fåglar. rävar, inga älgar dock men det mest konstiga djur dom sprang på var att mitt i skogen var en MÖRT.......Ja men hur konstigt är inte det ????? En mört liksom så där i buskarna utan en sjö på flera mils avstånd.......? Vad hände där igentligen???

Eftermidagen och kvällen gick åt till att fixa grejjor på banken och såsa runt hemma. Har faktiskt ätit en½ calzone oxå och fan vet var det var i den men nu springer vi och dricker som gamla kameler här hemma.

Kul idag för mig.........Min favorit mascara var på rea på h&m....59 kr mot 129. Ibland händer det. Jag tog 2 st för priset av 1  hahaha..kungligt

Skit idag för mig.......Jag ska skaffa e legitimation..fattar noll(som vanligt) när det gäller sådana där prylar

Nice för någon annan idag.......Alla som börjar gnida sina rumpor i Tour the France idag. Fy faaan vad ni ska vara ömma i dajmen om några veckor. Så passa på och njut dom närmasta dagarna när ni kakkar.....

Oskönt för någon annan idag..........Hahahahaha ungarnas kusin var ner och fick oxå träffa den bruna mannen på vårdcentralen idag....hahaha Hon fick lika skitbra hjälp som Ninni.  Ta en enkel hem till söderhavet grabben och sätt dig under en palm och glo, jag tror du gör mer nytta där.

Hittade en film som beskriver ganska bra hur det skulle kunna se ut efter att mina små älsklingar bott ihop ett tag. Skulle kunna tro att det blir ett och annat av sådanahära utbrott..... hahaha fan vad sjukt.  Igentligen är det en lillebror som smygfilmar sin storebror som  får veta att han inte får spela mer dataspel för sina föräldrar.....Nästan så att ett hårt intervall pass ligger i lä där...Vilken dåre !!!




Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Hahahahaha!!!!!!

2009-07-07 @ 09:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0