HJÄÄÄLP NORBERG SJUNKER

Vad är det som händer våran lilla by?

Snart får vi ta båten till Konsum.....Hela byn håller på att sjunka för tusan.!

Gick runt våran dypöl Noren idag och det har blivit en JÄTTE dypöl som håller på att svepa med oss alla i sin bruna smet till vatten...HJÄÄÄLP   Noren anfaller !!!!

Jag är helt plötsligt helt själv hemma. Felice fick för sig att hänga med Henrik till månkarbo eller Junkarbo som en bekant till oss sa,  hahaha. Så nu får jag vila mig ifrån tvätt och städ servicen ett tag...ÅÅÅÅÅh vad skönt

Snaskade in mig en sallad från Buddys med gott samvete och slöade i soffan precis så länge jag ville. Jag åt en kexchoklad utan att behöva bjuda och det allra bästa är att det är så tyst å skönt...Älskar att vara själv och gå naken hemma...hehehe    näerå jag bara skojja

Fast det är bara skönt i 1 dag sedan börjar jag längta efter ung jäkeln igen

Snart blir det så här jämt....PANIK !!!!!

Tjoflöjt i dag för mig.....Fick 500 spänn av mina kära föräldrar i present  på posten idag.

Näha idag för mig......Men eftersom ungarna aldrig får en spänna av the father så fick jag lov att ge Felice ett bidrag till bio och glass pengar osv.....så var dom snart slut. Tack snälla mor och far i alla fall, tanken var god ialla fall.

Goodi good för någon annan idag......Alla mina nära och kära. Hoppas ni vet hur mycket jag tycker om er..Ja rent utav älskar er.

Not good för någon annan........Den fan som blåste oss på Felices löshår, tog betalt men gav fan i att skicka det. Man tackar och bockar för att det finns sådana jävla dårar. Jag vet vart ditt hus bor........!!!  Synd att det är så långt bort

En riktig kort stumps film kommer här

Och jaaaaaaa Lotta jag vet....Krösa är en hjärtekrossare och jag vill oxå haaaaaaaaaa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0