GRÅHÅRIG DAG

Hade jag haft äkta brunt hår så hade jag nog blevat gråhårig idag av maxad tråkighets tillvaro...

Men fy vilken seg dag. Det har regnat sen jag vaknat och nästan hela dagen, vilket innebär att jag nästan hamnar i en sån där tröjja man knyter på ryggen, tvångströjja ni vet, ett plagg som skulle behövas nyttjas ofta här hemma om vi hade en. jag skulle väl gå runt med armarna på ryggen för jämnan är jag rädd för.....

I och för sig inget ont i det. Då kan man ju varken diska eller städa, tvätta och allt annat typ torka sig i röva själv. men det finns inga hinder för att mina små gryn skulle hjälpa mig med den lilla sysslan. Värre kanske med städningen..hahaha

Man blir verkligen i ultrarapid av att inte göra nått på en hel dag. Jag kan inte ta mig för att göra nått heller, det är jätte konstigt men så är det. Fast jag satte i dassrullen i sin hållare ialla fall......strongt gjort

Släpade oss upp till Klackberg för lite rumpträning...behövs igentligen inte för mig, känner att skinkorna mina är åt handbolls  hållet, om ni fattar...tight nott hängrumpers

Stampade i våran berömda 400 meters Rusch som är ungefär lika brant som en landnings bana för backhoppning 5 ggr upp och ner innan jag kände att  sömmarna började knaka i baken på mina träningsbrallor........Kände att jag fick lov att sluta innan jag knäcker jennifer Lopez självförtroende.......Troligen så var det för att min puls stog på 190 när jag kom upp sista gången.........MEN man får fiiin rumpa och att man nästan dör på kuppen får man ta med i beräkningen

Ros idag til mig för att jag.......Fixar att inte göra något på en hel dag....kommer inte att hända igen på mycket länge!!!

Ris idag till mig för att........Har dåligt samvete för att jag inte gjort något på hela dagen......Måste kunna få ha någon sådan dag ibland oxå

Skönt för någon annan idag..........Felice som oxå bara har legat i soffan HELA dagen och slagit rekord i filmtittande

Oskönt för någon annan........Våran katt Rune som såg ut som om han ville mörda mig när jag släppte (tvingade) ut honom i regnet idag.......Hellre en blöt katt än en blöt garderob. Du vet Rune, som man bäddar får man ligga din garderobpissers...!!!

Bilder från Ruschen. Den övre visar ungefär hälften av backfan, det är när man kommer över krönet som man inser att man har lika mycket kvar och att man hellre skulle ha suttit/legat kvar framför tv:n och ätit chips....Felice är bara i början på fanskapet

Den undre bilden är jag..eller åtminstonde som jag kände mig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0