DEN VILDA JAKTEN PÅ GRILLEN

Upp med tuppen för stajling.....Kämpigt att vara så ful på morgonen, man måste gå upp så himla tidigt för att få till det...

Men sen blir man vacker som ros....

ÅÅÅÅh det ska bli skönt i morrn bitti när man kan sitta i sin sletna gamla trådiga morgonrock med orakade ben och dålig andedräkt i hela ansiktet...Ingen olle= sovmorgon och nada styling

Att Felices Henrik är kvar gör inget, han är van och se oss i dom mest snuskiga och ofräscha situattioner som man kan tänka sig och han kan släppa sig så det gardinerna fladdrar här hemma utan att enns lyfta  ögonbrynen.....Han hör liksom hit så man lyfter inte enns själv på bryna

Olle är det lite så där nytt med än. Undrar vad han skulle tycka om svärmora drog av en riktig fis så morgonrocken stog som en strut därbak........Otänkbart ....   änn så länge hihihi   men kanske inom en snar framtid.

Vinkade av Torsby ungdomarna med en klump i magen. Vill ju att dom ska vara här ett tag tll men man får vara glad åt dom stackars dagarna som blev. Gick nästan in i tvättstugan och grina en skvätt innan jag gick upp.

Resten av dagen gick åt att leta en grill att ta med ner till Torsby i helgen. Skulle ha en billig grill med lite storlek.

Fräste över till Avesta...grillarnas stad....Trodde vi !!!!

Varenda jävla grill kostade 400-600 kr och det ger inte jag för en grillusling och vi var verkligen överallt och kollade.

Det var ÖB, Jysk, Elgiganten, Coop Forum och jag vet inte allt var vi var till slut så vrång åkte jag till OK och SE där fanns minsann samma grill som vi har själva och till extra pris minsann......199 riksdaler, passar min plånbok perfekt

Blir tokig om jag kommer ner på vårat OK och ser att dom har samma där......Tänker inte gå dit på 2 månader bara för det

+ i kanten till mig idag....... Åh vad jag plockade smultron efter gamla Fagersta vägen i kväll och smockade i mig...mums

- i kanten för mig........Har så jädrans svårt att börja ringa på bil igen......Årka prata kamrem, ac, rost och dyl igen......trååååkigt

+ i kanten till någon annan......Du som hade parat en Malmute/ husky hund och fått valpar....Gissa hur nära det var att jag ringde till dig och prata valp köp...ajja bajja inte ringa och komma och titta = KÖPA

- i kanten för någon annan........Nu vill jag ha sol och bruna ben igen. Inte likbleka håriga tranben

Snälla gud ge mig kraft att orka åka till IKEA i Västerås med dom kvarvarnde ungdomarna i morrn.....joooooobbigt


Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Hahahaha! Du förgyller min dag! "undrar vad han skulle tycka om svärmora drog av en riktig fis så morgonrocken stod som en strut därbak" !!! Hahahaha!

2009-07-22 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0