ÅÅÅÅÅÅ MISSE BEBISEN ÄR TILLBAKA

Tänk att lilla krösa kom hem idag, när vi kände att hoppet dog ut så dök hon minsann upp...

Och kan ni tänka er att hon har bott hemma hos en polis sedan i fredags sedan en tjej lämnat in henne där som hittat henne gående nere på Torsby city......

Och det var minsann inte vilken polis som helst utan den gamla OS guldmedaljören på längdskidor Antonia Ordina som hade tagit hem henne......Ibland är världen liten......Vi grät alla allt vad vi årkade, även mormor i Älvdalen grät så det skvalade i luren när jag ringde tll henne.

Har tagit mig ner till Torsby med Felice och pojkvän.......Mitt i den djupaste Värmlandsskogen kommer det en rullskidsåkare farande efter vägen. Vi saktade in och åkte stirrande på personen som vi trodde rymt från någon anstalt eftersom iiiiiiingen åker rullskidor där mitt i obygden......

MEEEEN det var ju Emma skriker Felice...jorå sölö sa jag, vi kollar väl efter då. Körde in på en P ruta och väntade in åkaren.......Och tamefan var det inte Emma från Flipstad som gned på där i skogen....hahahaha så jävla sjukt.

Det var alltså en brud som Felice åker skidor med på vintern och som hon ska gå på skola med nu i höst. Hennes farsa var på masage hos någon i skogen där och då passade hon på att gnida på lite med rullskidorna.....Men det var ett helt tok konstigt ställe att träffa på henne ialla fall....

Nu ska jag träna ungdomarna här nere så att det smakar blod i käften på dom.......Fast det kan bli så att det blir jag som får smaka på blod om dom tröttnar ur på mig och ger mig en eller kanse två käftsmällar för att få tyst på kärringen.....

I kväll ska vi sova 5 st +en katt i Ninni s 1:a..........Blir nog lite halv tight bland alla sängar, men det får väl gå, måste bara se till att alla hamnar i rätt säng.....

Hipp idag för mig............Krösa is back......älskade kattusling smit aldrig mer igen och ska du göra det så se till att du rymmer hem till Marcus Berg som bor här i Torsby

Näpp idag för mig...........Träningsvärk i mitt handbolls arsle idag efter övningarna igår....jaja inget ont som har nått gott med sig.......

Tokbra för någon annan idag........Ninni så klart som har fått tillbaka sin bebis

Mindre tokbra för någon annan........Den där familjen som såg en känguru(?) i Norberg......VAAAA hur många getter fattas det i den hagen.....? Typ alla

Hej hopp nu ska det placeras ut sängar och diverse sov platser här i holken

Over and out







Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Åååå, vad bra att kissen kom hem!!!!!

2009-07-09 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0