TRÅKIGA SAMTAL

Usch och fy. Vaknade av att min kompis Agneta ringer från Uppsala Brännskade avdelning och gråter.....

Jag vet att hennes gubbe vart med om en jätte hemsk olycka dagen före julaftonen, men sen har jag inte vetat så mycket mer....Jag vill inte ringa och vara dryg heller, så jag har bara väntat på att hon skulle ringa mig..

Och i morse kom samtalet.....

Tur att man kan grina i hop som bästa kompisar....Fast jag tror nästan jag grinade mer än Agneta. Hennes gubbe ligger helt brännskadad på Uppsala lasarett efter att blivit helt skållad av hett vatten/ånga på nästan hela kroppen. Ambulanshelikopter,  transplantationer och ohygglig smärta som inte går att förklara är vad dom har utstått under hela julhelgen....

Jag vill inte enns tänka på den smärta som han har och kommer att få ha länge till...

Hoppas hoppas att det kommer att bli lite bättre snart och att Agneta biter ihop och är den starka just nu..Kanske inte det lättaste, men man får lov helt enkelt.

Tänker på er bägge och resten i er familj....MÅNGA KRAMAR OCH JAG ÖNSKAR ER TROTS ALLT ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0