TILL TOMTEN FÖR MÅÅÅNGA ÅR SEDAN.....

Tänk vad farmor hittade på i sina gömmor..hahaha

En önskelista från Felice när hon var pytteliten och bara hade st 134 i kläder...naaaaw

Observera att på 1:a plats ligger det en skettlandsponny..obs stavningen  hahaha
Och på 2:a plats i önskelistan kommer det ett par vantar(?) lite så där blygsamt.....hihihih
Fast jag behövde ju så klart inte köpa nått mer om jag införskaffade henne en skettlandsponny.....bara så där

Och på en god 6 plats så kommer det roligaste av allt..Där får jag köpa precis vad som helst. Generöst där

Härliga minnen och det var tydligt att ungarna var lika giriga då på julklappar som dom är än i dag....hahaha

Skettlandsponny  say no more 

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Härligt, ja, det är kul att spara lite "kuligheter" som barnen gjort. Men ju fler barn, desto mindre sparande skulle jag vilja säga. Barn 1, en uppsjö av teckningar har sparats, Nr 2, inte lika många, Nr 3, stackars lilla barn, väldigt få teckningar i arkivet.



Ha en bra kväll.



Lilla Lotta Potta

2009-12-29 @ 17:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0