SÅ VAR DET ÖVER....

Julen tar nästan musten ur en...

Jag hade tydligen vart rejält snäll i år (igen) för jag fick hyfsat mycket paket....

Jätte fin träningsjacka och tröja från Craft från mina älskade ungar. Kommer att bli grym på stakningen i dom kläderna..hehehe, säger bara pass upp !!!

Känner att jag nog skulle ha haft dom på mig i dag när vi klämmde milen uppe i en sagolik terräng mitt i skogen med 7 meter snö typ....Det fanns liksom ingen ork att njuta av den enorma mängden med snö som fanns där. Det var som att åka i en lååååång grotta med snö. Och jag hade som vanligt bakhalt och åt helvete för korta stavar, måste ha växt sen förra vintern...jaja mysigt var det ialla fall och inte en kotte mer än jag och felice som avnjöt denna terräng....Fick till och med stanna och valla om för att inte bli totalt vansinnig...=)

Men sen var det gött att komma hem och plöjja igenom resterna från julbordet....Och faktiskt så var det godare än i går.....Mindre folk, ja ostimmigare liksom. Det är ju alltid packat med släkt i alla hörn och matron infinner sig inte på nått vis. Men idag så var det bara att gå loss på köttbullarna igen..

I morrn väntar REA i Mora....Ännu ett tränings pass känns det som...Jag är ingen riktig Rea mäniska, blir GALEN av alla idioter som är ute och ska gama....KÖ överallt och sura (jag med)kärringar å gubbar som går före och skyller på att dom är pensionärer...Men dit ska jag och jävlar om jag inte gör nått fynd då blir jag tooookig...

För tillfället spelas det kort här men det är oxå bland det värsta jag vet så jag passar på att häcka en stund vid datan....= Dålig förlorare igentligen hahahaha

Kanske det kan slinka ner en skinkmacka om jag känner efter...Kan ju behövas om jag ska orka tuppas i Mora i morgon

Kommentarer
Postat av: Lotta potta

Nej, mellandagsrea är ingen höjdare........hoppas du gör något fynd. Jag tror att jag skiter i rean och tar en långpromme i stället och går ner mat, vin, öl, snaps, glögg och godis.........vilken j-vla blandning det måste vara där nere i magen!



Good luck tomorrow



LP den yngre

2009-12-25 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0