ÖVERTRÄNING EFTER DENNA HELG.....

Vilken slitsam helg detta har vart framför datan och tv:n. Jag tror att jag aldrig sportat så mycket i hela mitt liv....

I dag har det vart sprint både i Boden och på tv:n. Det är det allra jobbigaste att titta på...nerverna ligger utan på och sällan blir jag så uppjagad som när jag kollar på sånt. Jag härjar alldeles för mig själv här hemma, skriker hur alla ska ligga, köra om och framför allt inte att glömma att TA I FÖR I HELVETE !!!!!

Fan vilken dåre man är, med jag erkänner ialla fall...Det finns ju faktiskt dom som är värre än mig...har jag hört..!

När allt hade lugnar ner sig här hemma och tv:n var slut och i Boden var man på väg hem så kommer jag plötsligt i håg.........när kl var 18,00

FAAAAAN vi måste ju städa klubbstugan senast i kväll. Det var våran städ vecka och vem kommer i håg det när man aldrig är där.

Grymt att behöva klä på sig och till på köpet så fick jag ju gå till Klackberg eftersom jag fortfarande är billös....

Men snacka skit dryyyygt. 

Jag gjorde en fusk städning....typ en sån där som gubbarna brukar göra ni vet.... Torkade bara där det behövdes, lite mitt på så där och sopade med stora långborsten oxå bara lite så där här och där...Jag orkade inte göra rent dassen heller, kollade så att det fanns dass papper i alla fall ....Nu har jag gjort mitt för i år(fast jag fuskade)

Va fasiken gör igentligen karlarna inne i sitt omklädnings rum ?? Det var geggigt ända in i duschen och man skulle kunna tro att det vart myrfotboll i omklädnings delen....Knepigt det där. Och på damernas var det så himla fint. Knapt ett hårstrå på golvet...Karlar är födda grisar och vi damer är nog födda som små dunbollar...hehehehe

I natt kommer Felice hem, men bara för att åka vidare i morgonbitti halv sex med sin pärla till farfar till Torsby.

På vägen kommer dom att möta den stora göken Ninni som är på väg hem för att magnet röntga rumpan....

Den ena kommer och den andra far.....Måste nog skaffa en sladdis så man har någon hemma jämt....!!

Tänk om inte vi hade haft farmor och farfar....?? Hur skulle vi/jag klara oss???? Ni är dom allra bästa ska ni veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0