MYCKET IDAG......

Måste få klaga på ett pogram som jag tycker det är ganska så kul att kolla på...nämligen Jag ska bli en stjärna

Det finns en pappa som nästan tar alla rekord i detta pogram...Ocsars jävla idiot farsa, värre än en slavdrivare..!!

En svintröttt 9 åring som nästan sover sig igenom hela skolan för att det skall tränas VARJE dag på en gamal cross. Fröken klagar och mamman som verkar ha alla hemma är helt inne på att grabben MÅSTE sova någongång..MEN pappan tycker att det är nog andra anledningar till att grabben är trött....MEEEEN vilken idiot, låt ungen vara hemma och knoppa och ta en crossjävel och kör själv gubbjävel om du nu tycker det är så jävla kul....

Jag följer fortsättningen med hatfylld förtjusning....

Nu ser ungen härhemma ut som folk igen(nästan) och jag har bakat hårdbröd som jag alltid gör till jul...

Knaprigt gott och förbannat beroende framkallande...Därför gör jag det bara en gång per år och det till jul. Mumma med stark ost på och varför inte ett glas julöl...

Men det är ett mindre helvete att pyssla med..kavla, kavla och så vips så går det itu, och det är bara att börja om igen....När man äääntligen är klar så är man så jäkla nöjd och man vet att det är ett helt år till nästa straff bakning...hahaha.

Fick lov att gå ut och gå i kylan efter bakningen, det blev nästan lika svettigt som det där med hårfärgningen....

Nu ska jag ta en fet stor skinkmacka och ett stort glas kall oboy....Sitter fint så här på kvälls kröken

Förresten grattis Hanna Falk som slutade i Torsby i våras till OS biljetten...Såååån jävla ägning av en biljett..Häärligt 

Too morrow bär det av uppöver landet igen..I Älvdalen har jag hört att Tomten smyger runt med paket där det står mitt namn på..Bäst att åka dit å kolla !!!!

I MORRN FÅR DOM HÄR HEMMA SMAKA...INTE FÖRR !!


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Helt säker på att det smyger omkring en tomte i Älvdalen som har en massa paket till dig. Skicka hit honom till mig sen.......



Ha en riktigt God Jul och drive carefully.



Kram



Lotta Potta den yngre

2009-12-23 @ 09:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0