JAG VET VILKET JOBB JAG INTE VILL HA.......

Var lite Dr Phil på morgon kröken åt en vän som hade det jobbigt.....

Efter det så gick jag och Fekice bort till Treklöverns dagis här på byn med en massa cykelkläder som vart hemma här för provning.  Roliga Kicki Wallin som jobbar där har liksom hand om beställningarna.

Jag säger bara en sak.....Måtte jag aldrig få på jobb på dagis !! Men jösses vilket jävla liv på ungarna. Skulle nog palla en ½ dag innan jag fick tokspelet och vrålade lika mycket själv...Måste beundra dessa stackars själar som orkar jobba med andras vrålande ungar....!!!

Helt lomhörda gick vi hemöver.....

Packat och tvättat till Boden resan som blir för Felice i morgonbitti kl 5(!) Hasse har redan åkt med bil uppöver och jag min stackars sate får vara kvar här hemma..själv

Har inte råd med hotell och gud vet allt som tillkommer denna gång. Men det svider som fan att behöva vara hemma och vänta på telefon...VILL oxå titta på

Mammas pojkar hade final i kväll och alla valde helt åt skogen, tycker jag. Vet inte vilket huvud gossarna tänkte med..??

Nu blir det sängläge för att orka upp hlav 5 och se till att ungen kommer iväg...Hahaha Felice trodde att hon skulle ha passet med sig...För att åka till Boden med flyg. Sååå himla dumt  mooahahaha


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Jamen Boden ligger ju så långt åt h-vete att man nästan kan tro att man ska ha passet med sig.



Däruppe kanske de borde köra "mammas pojkar", det är väl kvinnobrist uppåt.......Antar att det skulle bli värre än "Bonde söker fru" när alla lappar letar sig ur skogen.........



Ha en skön helg!



Lilla LP

2009-12-11 @ 08:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0