EXTRA ISTERBAND LOOK A LIKE

Ruggit mätt efter ett gott julbord i kväll...

Måste man äta tills man nästan känner sig som Anna Bok ???

Jag är inte så mycket för det där varma som revbenspjäll, köttbullar, julkorv och sånt... Nej det ska vara ägghalvor med majonäs, lax ialla former och massa julskinka med skånsk senap....Och när man nästan har maten upp i halsmandlarna så återstår det göttigaste......Nämligen osten

Åh jag skulle kunna leva på ost..ost ialla former. Helst ska det vara ost som nästan osar skit. Här fanns det bara en skitost men den lyckades jag äta upp bra mycket av + att jag jag nästan gjorde rent hus bland dom lite mer fredligare ostarna som cheddarn, Brien och möggelosten...Hahahaha nu luktar man som ett ute dass ur truten.

Kaffe och marängtårta och en bit kladdkaka med grädde och min mage skrek efter ett avslut på denna orgie....Satt faktiskt in i det sista och funderade på en struva oxå...Men jag lyckades hojda mig, fast en sån tar ju liksom ingen plats i kistan, det är ju mest luft på nått vis. Men där gick gränsen så dom fick ligga kvar på sitt fat. 

För att vara riktigtvara säker på att det inte ska finnas en minsta bit kvar i magsäcken som är tom, så fyller man ut den till det yttersta med en STOR julmust..... 

Jag ser ut som en Ipren gubbe nu...En sjujävla kagge och tranben...Fint serru   hahahaha

RUNE SER OXÅ UT SOM HAN KLÄMT ETT OCH ANNAT JULBORD..ETT RIKTIGT SVULLO TILL KATT

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Så fick man skratta igen då, sjujävla kagge och tranben! Det är bra, äta bör man annars dör man.....



Kram i kylan



Lilla Lotta Potta

2009-12-17 @ 09:50:19
Postat av: Mammamorin

Pappa sa jämt: Gucku-kropp och "Sässelben".. Hahahahaha! Fick lov att fråga vad han menade och det var just det, en sjujävla kagge och tranben! Sässelben kommer nog från sädesärlans ben, men vad guckukropp kommer från vet jag ej!

2009-12-17 @ 11:08:28
Postat av: Lotta Potta

Men vad f-n, missade du bonden igår då eftersom du var på julbord?

Hoppas att du uppdaterat dig via datorn, annars måste du göra det igen, för idag åker bönderna på resa med sina utvalda. Tror att Roger ska kn... i Turkiet!!!Japp, då får det bli en glögg igen då....



Kram



Från en något förkyld Lotta Potta (och då fn får man ju ta en glögg.....).

2009-12-17 @ 18:44:22
Postat av: nini

men HAHA,fy fan va ful :P

2009-12-17 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0