EN OHET SPEEDOBRALLA I TURKLAND

Mardröms scen på tv igen.....Bonde Roger i tanga badbrallor och snus i mungipan

Ingenting kan för tillfället få mig mer småäcklad än han. Hela hans patetiska uppsyn med charter skjorta och kritvita uppsyn gör att det vänder sig i magen på mig.... Och det värsta är att han tycker att han är en sån jädrans tupp själv....

Den där Camilla måste ju ha nått som inte står riktigt rätt till däruppe..Lyset är tänt men det är ingen hemma liksom..Ja nått fel är det ialla fall. SÖK hjälp !!!

Det har tydligen vart värsta hund attacken här i byn i går. 3 hundar som för övrigt höll på att attackera mig i somras mitt i skogen..Då vart jag verkligen skiträdd, men jag vråla så att rösten nästan sprack att dom skulle GÅ HEM..!!! Och tamefan dom kom av sig mitt i anfallet och tvärnitade, vände om och drog vidare..Jävla dårhundar och JÄVLA ägare.....Det är ju deras fel att hundarna är som dom är..

Nu blev det en tant illa huggen som fan och ligger på Uppsala lasarett och får hela ansiktet ihopsytt och en tjej på skidklubbens hund vart biten med 20 hugg..En liten cockerspaniel som dom 3 bestarna höll på att slita i stycken innan hjälp kom...Den klarade sig med blir väl säkert aldrig som vanligt igen. Det var ett allmänt smaskande på folk och hundar tydligen, inte så noga vad vi anfaller bara det går sönder.Fy fan se till att avliva både ägare och hundar..Fort som faan.

Här är det så kallt att det blir frost i mustachen när man visar sig ute.....Fast det är ganska så skönt tycker jag, så jag klagar inte i onödan....

Åh jaaaa alla Lottor som skriver...Det har fixat sig med klänningen. Det blev lite hetsigt ett tag men när jag fick prata(skälla) på chefen på Bik Bok så ordnade det sig..Fast jag fick då fan inget tröstpris   buuuu

Och svep i er glögg om ni ska orka se det allra sista bonde i morrn..Själv ska jag nog bottna med nått starkare för att palla att se en lättklädd Rogga en sista gång...Det tar alldeles för mycket på mina krafter och andra hemliga fantasier  moohahahah

Kommentarer
Postat av: lotta potta

Ja fy f-n, snus i mungipan och blek som ett lakan...

Camilla=Bredkäftad lövgroda



Det lönar sig att stå på sig, men dåligt att ni inte fick någon kompensation.



Tre glas vin t bonden.........



Ha en skön helg!



Kram Lotta Potta

2009-12-18 @ 21:35:50
Postat av: Mammorin

Hahahahaha! Nu varu taskig Lotta! Bredkäftade lövgrodan! Hahahahaha! Fast jag håller med...

2009-12-19 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0