HYSSSSSSJ DET KOMMER NÅN......!! SLÄNG SÅGEN FÖR F-N

Det finns en del som tycker jag ska köpa lotter för att vinna en ny bil......BAH !!! Jag vinner aldrig på lotter.

Hade några aktier för ett 15 tal år sedan som jag ärvt från min gamla farfar....Hur gick det med dom..?? Åt skogen förstås och alla jäkla lotter, pyramider och fan vet allt jag varit med i....Hur gick det med det ??? Åt helvete förstås....

Nu inväntar jag på att vinna på Bingo lottos julkalender som jag har köpt 1 (!) av....Kommer jag att få glida runt i en ny volvo efter nyår....? Troligen inte, för det ska någon gamal kärringjävel på 80 år göra. Och till på köpet har hon dubbla lotter så hon vinner 2 bil jävlar. Sen hör man ett missnöjt grymt från kärringen när Lotta ringer upp......Men jag har ju inget körkort. kan jag inte få något annat istället..??

JOOOO en fet käftsmäll av mig.. alldeles gratis..!!!

Japp då vart man lite på G igen då...hahahaha

Idag har det vart lite i görningen....Vart till Avesta och åkt skidor(inte jag) på 400 meter konstsnö....ganska så värdelöst..men men

Efter det så var vi hem och hämtade stor sågen för att ut och knycka gran...Lika fåningt varje gång, man smyger som en inbrottstjuv med fejkade plastpåsar med granris i ......Utifall det skulle komma nån och fundera vad man gör i skogen med en såg...Precis som om inte alla fattar !! Men det känns alltid tryggare att ha den där påsen med ris i....utifall

Felice tyckte jag var helnördig som sprang runt och hyssjade och hukade mig så fort det kom en bil, men det är ju en del i gran knysandet ju..

Skittöntigt...Hade sett ut 2 st på samma ställe, men när jag NOGA studerat dom innan sågningen så dög inte den ena så den fick stå kvar..Tur att man har en reserv gran inbakad i gran knyckningen..utifall

Släpade ut dom till vägen och ställde dom i givakt för senare upphämtning när det blitt mörkt..

Hahaha fan så vi fnissade...

Sen har vi bakat lusse kattor på svindyrt saffran....VA ska dom ätas på silver fat med fina vita stärkta linne dukar eller hur severar man dom när kilopriset är så sjuuuuuuukt dyrt...?

Vi slaffsade i oss dom till Bonde söker fru med ett glas saft...gött dä

Nu står granarna(2) på gården och alla kvarterets kattjävlar ska väl pissa på dom innan dom kommer in i huset, så det blir en riktigt julstämning när dom väl kommer in, med en lätt svisch av kattpiss os som ligger som en dimma här inne.... jaja smällar man får ta


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Men du har ju tur i kärlek!



Kram



Lilla LP

2009-12-10 @ 08:07:21
Postat av: Mammamorin

Hahahahaha! Du är för rolig du!

Själv tog vi en gran i år på våran egen mark! Ja, det låter det, men det är bara 4 hektar, men för att inte missa det spännande ögonblicket att tjuvta en gran, bestämde vi oss för att Sören skulle såga och jag skulle hålla vakt!! Vi hukade oss också när bilarna åkte förbi! Hahahahahaha! Det var riktigt spännande!



Kram på dä!

2009-12-10 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0