IDRE = GULDSTÄLLE

Men ville man åka hem idag .....??? Näääää

Jag vill vara kvar och jäsa i denna fina stuga, Slappa och ha det allmänt bra. INTE komma hem till ett piss gråt Norberg med regn och osnöig miljö.....

Det suger som faaan...!!!

Åh,  helgen har vart så skön med flickorna och deras pojkvänner under samma tak. Alla är så där skönt snygga i mössfrillor, långfillingar , ja allmänt fula hela bunten rent ut sagt. Men det gör liksom inget när alla är lika illa ute på snygg skalan om man säger så....hehehe.

Och proppmätt.....Vi gör faktiskt inget annat än att klämmai i oss käk, chips, kakor, glögg, choklad.....and its go on and on tills man nästan är spy färdig.....Men va fan vi avslutade helgens matorgie med en pizza nere på Idre by innan vi lämnade detta vackra landskap.....

Kan ta en roll som ersättare åt Svullo om det skulle behövas någonstans....

Det har skrikits i 2 dagar nu på dom stackars tävlande, så man känner sig lite slak i stämmbanden faktiskt. Tävlande har väl gått ganska bra för att vara premiär. I dag stog Felice över för att hon har hostat som fullrökt 80 åring i natt. Dumt att chansa så att hon blir sjuk till Boden nästa helg. 

Nu är man så där riktigt förbaskat trött överallt. Mest längtar man till att få krypa ner i sin egna säng och sova tills tisdag.....typ. Men det en miljard väskor att packa upp och jag får panik av att se skiten i hallen och köket så jag plockar lite här och där fast man har 10 poäng av 10 på vill gå och sova nu skalan...

Bjuder på lite bilder från helgens bravader. Tyvärr fasnade inte Henrik(felices) på bild men jag hittar nog på någon framöver på honom så det ska nog ordna sig med det...

Tack mina små hönor(och pojkvänner) för en skön helg, det betyder mycket för mig att ha er i samlad trupp <3

VÅRAN FINA STUGA...DET VITA ÄR SNÖ OM NI UNDRAR


OCH PÅ ANDRA SIDAN VÄGEN HADE VI LIFTEN....TYP GANSKA NÄRA =)


OLLE I DEN SÅ KALLADE FÄBODBACKEN.....GRYM UPPFÖR


LIGAN STÅR OCH VÄNTAR PÅ HENRIK....BEHÖVS HEJJAR HJÄLP I DENNA BACKE KAN JAG LOVA


OCH KUSINEN ÅKTE OXÅ FÖRBI..JIMMIE SOM KOM 12 PÅ VASA LOPPET. IDAG GICK DET SÅ DÄR



FIN MILJÖ ATT KLÄMMA LAGG PÅ OCH ÄVEN ATT TITTA PÅ FÖR DOM SOM DET INTE GICK SÅ FORT FÖR.. ;)


SEN FANNS DET DOM SOM SKET I ATT DET VAR SKIDTÄVLING PRECIS UTANFÖR. DET VAR BARA ATT STOPPA HUVET I HÖSTACKEN.....SAY NO MORE, JUST...CHEEEEEEEAP !!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Åh, vad härligt det ser ut med lite snö.

Mina barn drar till kläppen på träningsläger i helgen, det har varit ett evigt "kollande" på Kläppens hemsida för att se om de kan prestera snö till helgen, ser dock lovande ut.



Nu får du vila rösten i veckan (tysta leken), fast jag tror att du har lika svårt som jag för det (och det är inte elakt sagt, det är bra att ha talets gåva).



Ha en bra vecka!



Lilla LP

2009-12-07 @ 08:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0