FJÄLLUTSIKT, BIRA OCH MINUSGRADER

ÅÅÅÅÅÅHHH härliga Idre....

-4 och fullt med snö,kan det bli bättre????

Stugan vi fick har guldläge och man ser hela fjällkedjan utanför vårt storrarumsfönster....Det är så fint att det gör ont nästan.....

Nu är ungspannkakan inne i ugen och ungarna bastar efter att kollat av tävlings spåret tills i morrn. Jag har minsann öppnat en öl fast klockan bara är 16.oo och jag skämms inte enns. Lite senare blir det väl att gå runt och tjata lite i stugorna med allt annat skidfolk man inte sett sen i Mars.....Svina kul

Vart in på skidshoppen här och dreglat på alla as snygga PEAK kläder dom har.....Jävlar man skulle behöva den TJOCKA plånboken för att kunna handla en mössa bara.....Kul att känna på dyrgriparna i alla fall, men själv håller jag till godo med min 3 år gamla Salomon jacka. Jag måste fan inevestera mig i en ny ......  på annandags rean

I kväll håller vi på Erik på idol, fast igentligen tycker jag att Kalle är charmigare och lite fränare liksom.....men Erik sjunger tyvärr lite bättre och i kväll så ska han till på köpet sjunga Heaven med Bryan Adams såååååfin låt.

I morrn kommer mina horn i pannan att växa ut igen...

Dax för årets 1: tävling, vilket brukar innebära att alla skiter på sig av nervositet. Åkare, vallare och framför allt föräldrarna.....åtminstonde jag. Jag kommer att vara fullskiten vet jag, utan att överdriva hahahaha

Och till på köpet så är det sprint.....där allt kan hända från vurpor till avbrutna skidor.

Sen när dom kommit i mål så ska man skälla som fan på dom att dom åkt alldeles åt helvete för långsamt...!!!!!

Näerå jag brukar vara ganska soft mot mina små älsklingar. Vet att om jag så knystar ett jävla ljud om farten så får jag uppkört i ansiktet att jag kan väl för faaaan köra själv.....!!!!!

Och det vill jag då rakt inte.

Over and out from Idre

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Och på med långkalsongerna....obs!

Skål och ha en trevlig kväll.



LP den yngre

2009-12-04 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0