EN BLONDERING SOM FÅR EN ATT GRÅTA....

Jag kan då verkligen inte gå normlat idag...Hasar mig fram på något stelt underligt vis som påminner om kursen...Lär dig gå med proteser

Stelbent och illa tar jag mig fram, måste fanimej gå en långvända i kväll tror jag så att man mjuknar till och blir som folk igen....Hade ju faktiskt tänkt mig en vända till på laggen idag, men med 15- på temometern så hoppar jag över. Tur det kanske, annars vet man aldrig om man får åka färdtjänst upp till Älvdalen på Onsdag..höhöhö

Det är ju maximal tur eller kanske otur för vissa att man hann undan innan Fagersta Posten kom och stack in kameran undet näsan på folk i Nordansjö...Hahahaha alltid hade det retan någon att jag vart med på första sidan och glänst...Hohoho ungarna hade väl ialla fall fått skämmas rejält som vanligt...Och vissa andra hade väl i vanlig ordning tuggat skit..hahahaha men sånt bjur man väl på så här i jultider....

Ungarna pös i morse till kupolen och jag har fösrökt att komma igång med något här hemma, men det har liksom suttit fast...som det kan göra ibland, eller förresten ganska ofta...

Jag har haft så innihelvete ont i mina finger leder i flera dagar så jag knapt har kunnat bete mig som folk. Därför var det extra pinigt att åka skidor igår med pysslet att hålla i stavarna...men allt funkar bara man är tillräckligt förbannad...det är mitt motto !!! Jag har för några år sedan gjort en test på mina leder om jag hade köldallergi. Det var en jävla invecklad historia med experter från Uppsala som gjorde en mas saker som gjorde riktigt jävla ont. Det klipptes hud/kött och jag vet inte allt i från mina sår som jag får. Då var det riktigt illa med fingrar som sprack nästan mitt itu...ajajajaj.

Perfekt att ha sånt skit när man är en vintersportande idiot....I dag är det ialla fall ganska bra och jag är inte kötta svullen och röd längre, och det gör inte så sviners ont heller. Igår började det att bli antydan till sår och jag vill aldrig mer ha ituspruckna fingrar så det blev ett skållande bad och sen blev det bättre..som tur var

Här hemma håller dom på att färga håret och Felice har precis tagit sig ur hättan och skriker i högan sky...Och jag med. Ungen ser ut som ett polskt helvete, bara det röda läppstiftet fatts...och bärplockarn

Nu har vi alla skrattas oss halft fördärvade och jag grinade till och med ...Något måste ha gått fel, en överkemisk reaktion på barret eller va fan hände........En del blir gula och en del blir blå..Felice vart vit och då menar jag vit..hahahaha vintervit  sååå babe

INNAN RESULTATET VAR VI SÅ HÄR GLADA.....SEN KUNDE MAN HÅLLA SIG FÖR SKRATT LIKSOM


ÅHEJ Å HÅÅÅÅÅ EN FÖRSTA SIDA PÅ FP ÄR HELT OK.....TUR MAN SLAPP DET


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Super att du har jävlaranamma, inte roligt att ha ont, men en postiv attityd kommer man långt med.



Jag tycker att det hade varit roligt om du varit på förstasidan, som sagt, alltid retar det någon som gärna själv velat vara där, eller vad tror du?



Hm, funderade just på om jag skulle slinga håret själv, men nu tror jag att jag avstår...........!!!!!



Ha en skön kväll.



Lotta Potta



2009-12-21 @ 19:22:30
Postat av: anna

inte stod det nått om att ni hade finbesök inte, ! det lär vart bästa stunden på dagen :)

2009-12-21 @ 22:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0