VÄSTERÅS TODAY.......

Idag skulle jag vart på en rättegång i Västerås över ett inbrott vi haft för över ett år sedan...Den har blivit inställd 5 gånger, så denna gång höll jag tummarna att jag skulle kunna åka ner och få klämma dit den jäveln......

Men dom ringde och skjöt upp den igen..verkar aldrig få komma tll denna rättsal.

Blev så jävla sur så jag åkte ner till Västerås ändå och uträttade ärenden som jag hade planerat in. Det blev lite julklappar och returer som legat hema i väntan på att få komma tillbaka till Rusta.

Hörde på radion när jag åkte hem om en jävla dåre som jobbade på ett kristen förskola som hade satt på ungar åt höger och vänster och haft hela datan full med barnporr bilder. Gift var den jäkeln oxå. Men kan ingen bara skjuta av sånt där pack. Samla ihop alla idioter  som pysslar med sånt avskyvärt skit i en bunt och bara ta fram STORA bössan och skjuta av. Hur kan man stå ut som förälder? Visheten av att en karl haft sexuellt umgänge med sitt barn som är i 5 års åldern skulle göra en fullständigt vansinnig och kunna gå över gränsen till det mesta....

Från det ena till det andra...

Tur att läckerbiten Roger finns på onsdagar så man kan få lite vardags pirr.....

I dag var hans sjungande fader med och säga vad man vill men jag tror fanimej att det är mer räjs i gubben än i Rogga. Undrar om det var en fylle gubbe ???? Mina odds på det ialla fall hahaha

Det har ringt en karl från Torsby idag och erbjudit oss en värsting 2:a som han ägde. Han var noga att påpeka att vi var utvalda och att det var OSS(Ninni) han ville ha som hyresgäst. Krukset är hyran som är hissnande hög..för oss i alla fall. Han gick med på att vi fick hyra den med en 500:hundring i rabatt i ett halv år men jag/vi har fortfarande inte råd att ta den. Ja jag vet det svider men vad ska man göra????

Sånt är livet

I morrn Idre. Dom hade kallast i Sverige i natt -26 grader....På med dubbla långfillingar så inte mina tranben förfryser sig....


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ja, det finns idioter överallt, det är fel i skallen när man tänder på barn.



Ja ta på dig varma kläder så inte tranbenen går av.



Ha en skön helg!



Kram från en annan med tranben

2009-12-03 @ 19:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0