EN BIFF FÖR MYCKET.....

I dag har jag tagit en springvända.....Tro det eller ej, men jag överlevde..Med nöd och näppe

Håhå jaja det märktes att dököttet vart still i nästan en månad....Fast jag trodde helt ärligt att det skulle vara en mer nära döden upplevelse än det blev....

Jag är väl grymt vältränad i grunden...hehehe

Nåja 2 varv på Nordansjö elljusspår orkade tanten med en liten antydan till ökning på slutet...

Synd att kalla sig själv för snabba blixten men ett sargsläpp är det i alla fall. Så nu är man på isen igen.

Har även vart med Halva familjen och fikat på nya fiket..eller nytt och nytt, det är nya lokaler i alla fall. Åh det blev jätte fint och lattén satt som en smäck..mums

Sen har vi mumsat till det lite extra för att Ninni kommit hem. Så här på måndagskvällen brassade vi på med Hasselbackspotatis och lövbiff och en massa sås....Sånt gillar vi

Det vart en biff över och de hittade vi 2 timmar senare på köksmattan....Först trodde jag att Rune(kattfan) skitit värsta körven så där rätt ut......Men sen när jag kollade närmare efter ett litet utbrott så fick jag se att det var en biff jävel som kattfan släpat ner från diskbänken.....och sen bara gett fan i den. Snacka onödigt !!!

Leder mig osökt över till en kul grejj jag och min lillsyrra gjorde när vi var yngre...Mor och far hade köpt en sådan där vit herde matta som var så poppis på de tiden och mor min var så rädd att det skulle bli fläckar eller smulor i denna matta att vi ungdomar fick ABSOLUT inte äta eller annat dyligt i närheten av denna matta....På den tiden hade jag en ganska stor svart hund vid namn Ludde som jämt var med hem till dom när jag var där och hälsade på(åt i deras kylskåp) Jag hade köpt en sån där stor låtsas skitkorv på någon skämtaffär som jag tog med när vi var dit en gång. Jag och syrran smög  ner den i den nya fina vita mattan.......ÅÅÅÅÅå fy faaaaan vad farsan blev galen när han fick se den stora körven....mor min var inte hemma just då så vi skulle kolla hur farsan skulle reagera.....Hahahahahahahaha jag trodde han skulle få en hjärnblödning.

Jag älskar sånt där tok....om jag får göra det, inte bli utsatt

En höjdare som jag aldrig tröttnar på är pruttkudden....Im loving it

Fast i våran familj behövs inga sådana fejk grejjor...Vi har egna så det räcker och blir över....Mooohahahha

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Hm, ja pruttkuddar finns det överallt i det här huset....har en sjuåring som skrattar halvt ihjäl sig när någon sätter sig på en sådan. Just nu är han sjuk och springer omkring med sin pruttnyckelring och låter hela tiden.......



Ha en bra dag i snön, nu ska jag skotta!



Kram



Lilla LP



Ps Såg att det blir bonde söker fru ons-fre denna vecka, oj oj vad glögg vi får dricka då. Ds.

2009-12-15 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0