SAMMA STAJL SOM EN GRÅSKALLE...????

Dystert med att vara hemma och vara avundsjuk på lyllosorna som får vara i Boden på skidtävling..

Bitter som jag är så tröstade jag mig med att låna ungarnas gammelmormor Karins(80år)fräna lilla Peugot för att åka till kupolen en sväng. Hade några julklapps köp att avsluta julhandlingen med så då tyckte jag att jag kunde passa på med det...

ÅÅÅHHH massvis med folk och nada parkeringsplatser, men lill Peugoten gick att klämma in nästan vart som helst ju...VILL oxå ha en sån.

Jag måste erkänna nått som jag blir lite full i skrattt av, och det är när jag för en gång ska köpa nått åt mig själv så blir det alltid helt fel....

Hade hittat en jättefin (enligt mig) kofta på ....jag vill knapt säga det, men på kapp Ahl...JA, jag vet det är tant varning på den affären men vaaaaa fan !!!

Tog ialla fall med mig den underbara koftan och provade den och blev jätte förtjust, den skulle sitta fint till en av mina svarta kjolar härhemma, så jag bestämde mig. NU jävlar ska jag köpa nått åt mig själv ..!!!

ÄNDA tills jag på väg från provhytten mötte en gamal kärring med samma tröja som jag precis bestämt mig för, som oxå var på väg in för att prova...Hon var säkert minst 70+...???

MEN va faaaaan jag kan ju inte ha samma klädsmak som en 70 taggare..???????????????????????????

Det blev inget koftköp.....Däremot köpte jag ett fett nitbälte att ha i mina slitna Wrangler jeans..INTE någon jävla 70 taggare hade ett sånt med sig i kassan hehehehe.

Sen måste jag blitt fläng i huvudet, som om jag skulle ha en släng av dårskap..När jag är inne på en sko affär så sitter det en ung snygg brud i typ 17 års åldern och provar skor, hennes kille står bredvid och är smakråd..Ta dom där med spännen dom ÄR absolut snyggast säger han till sin flickvän...Då blir jag pubis och tar oxå ner ett par från hyllan...likadana förstås  hehehe. Sitter i stolen bredvid bruden som provar "mina" skor..Då tittar hon på mig och sen ner på sina egna och ser att vi har samma..Visst är dom snygga säger jag..?

Hahahahaha hon köpte heller inga skor.....Hon ville väl inte ha samma smak som en kärring.... mooohahahaha

Jag kunde fan inte låta bli...Tur att inte ungarna var med och fick skämmas för sin mor..som dom fått gjort så många gånger förr.. ;)

Nu måste jag kolla på Idol tamefan....Erik VS Calle

Jag tror jag till och med att jag måste rösta i kväll...men på vem ????

Erik är bäst men mitt hjärta finns nog hos Calle.. och det är ju med hjärtat man ska känna efter


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har oxå Calle i mitt hjärta. Erik är lite för perfekt och flickidolig för min smak.

2009-12-11 @ 21:19:44
URL: http://ockenutta.blogg.se/
Postat av: Lotta Potta

Ha ha, jag kan se dig framför mig när du tog ner skorna!!! Ska jag prova någon gång.

Have a nice weekend!



Lilla Lotta Potta

2009-12-11 @ 23:00:09
Postat av: Mammamorin

Hahahahaha! Det ska jag också prova! Skitkul!

2009-12-12 @ 08:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0