BEN STELA SOM TELEFONSTOLPAR ELLER TURBOBRÄNSLE...??

Åh nu är mitt pass över och det blev blandade resutat.....

Som jag kämpat här framför datan och tv:n..Helt svettig

Felice blev stummare än en okokt spagetti i första backen....= Inte gå så bra, fast jag älskar dig ändå stumpan

Henrik(pojkvännen) hade raketbränsle idag och kände inte av förra söndagens godnatt lopp...Såå fränt Henka, bara spöa skiten ur så många 92:or du kan...Hääärligt grabben.

Andra Norbergare som var där gick det oxå skitsegt för..Fast det var många fler än dom som hade kardborre under laggen idag.

Nu måste jag ut och jogga av mig så att mjölksyran försvinner, vill ha pigga ben tills i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0