BÄRPLOCKARBIL...?

En sådan där dag som man tar fram resekatalogen och tittar hysteriskt i.....

Vill inte vara med om detta helvetes regnande en fucking dag till....

Turkiets resors nya katalog kom alldeles lagom till regnsammanbrottetes ankomst här hemma....Tittar hysteriskt på alla bilder på hotell..ska man ta all inklucive kanske eller rent av byta semesterort?? Nja Turkland får nog hänga med några år till, vi är så jäkla skitnöjda med detta land så det finns ingen ide att byta till nått dyrt EU skit.

Jag har sett så mycket och har väl bara Thailand kvar känns det som, och dit har jag inte bråttom.....Får väl bli när man kan ta in på nått senior boende.. =)

Snurrat med Felice i Avesta i dag. Det var väl mest för att vi vart såååå uttråkade på att sitta inne och glo på varandra i regnet.

Åh jag höll ju på att glömma.....Jag har ringt på 2 bilar idag!!! Och inte vilka bilar som helst utan Polska bärplockarbilar...Skoda Felicia. Sååå jävla fula, och det knepiga är att en modell från 1999-2000 ser ut som en 70 tals bil. Kantig, stel och fullständigt svinfula, men men jag har panik angående bilköp och man får faktiskt en såndär idiotbil för en billig penning fast den är rättså ny.....Att man sen får sitta med rånarluva på sig när man använder den

Får se om jag orkar åka till Skutskär(!) och kolla.....

Kommentarer
Postat av: lotta Potta

Burka?

2009-12-08 @ 10:28:15
Postat av: Mammamorin

BURKA skulle jag ha! Hahaha!

2009-12-08 @ 17:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0