AJ I MINA LJUMSKAR......

I morgon kan det vara risk för att jag ligger på långvården...Har nämligen åkt mitt 1:a skidpass i dag och det brukar innebära att gå som en full skiten a-lagare med extra mycket vingel i bena...

Stel och öm i alla muskler man har och inte har......mest i dom man inte har    hehehehe

Fick bara lov att klämma några varv i Nordansjö fast jag hade inte ett skit fäste så man blir mest förbannad måste jag vara ärlig och erkänna....Stickan Bergman åkte i fatt mig när jag halkade runt på mina grymt hala skidor och tipsade att han hade en burk valla i bilen...bara att åka å ha på tyckte han..

Men jag är född envis som en gris, så jag kämpade med snoret hängande värre än en skäggig Wassberg vidare i spåret.....Jag var grymt nervös att det skulle komma någon 70+ tant och fräsa förbi..

Hasse fixade med korv grillning i ett vindskydd så när orken tröt så åkte jag och ungarna dit och smällde i oss så att vi orkade en stund till....

hahahaha tur att jag inte träffade Fagersta Posten som var ute på turné och kollade in vilka som var ute och rörde på dököttet denna disiga söndag....Däremot så vart Felice och hennes Henrik intevjuade och fotade med frågan vad dom tränade till/för.....Hehehe hade vart finta att fått den frågan själv. Då hade jag kunnat klämt till med vad som helst så jävla arg som jag var på mina lagg just då...Hade väl blivi censur !!

Nu ska jag bara slappa och äta nybakade pepparkakor, glöggen börjar bli på upphällningen..Hasse köpte en glögg med vitvin..KÖP inte den, sååååå himla äcklig  URK!!! Så det blir nog en hederlig stor kopp med te.


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ha ha, ser framför mig när det kommer en 70-taggare och åker om dig.....

Nej, det får bara inte ske, du har nog kondition så det räcker till och blir över tror jag.



Kram



Lilla LP som självklart druckit glögg och kollat in dumhuvudet Anna Anka

2009-12-20 @ 21:08:20
Postat av: Lotta Potta

Såg dottern och pojkvännen i tidningen, så fina.

Synd bara att man inte fick se den arma modern klämma lite lagg på en bild i FP!

Tror att det hade sett fin fint ut.

Värre vore det om jag skulle fastnad på en bild.......länge sedan jag åkte längd, men det är skönt som bara den, ska nog f-n ta fram skidorna.

Lever i en slalomfamilj......ingen vill åka längd med mig, men å andra sidan så kan man ju ta det som egen underbar ensamtid i skogen. Är för övrigt långsammast i backen numer, till och med slagen av sjuåringen!!!!!!!!DET ÄR FÖR JVLIGT!



Kram



Potta Lotta

2009-12-21 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0