ÅH VILKET KÄMPIGT TRÄNINGSPASS.......

Fy det här blir en jobbig dag, tur att man laddar med sportdryck på rumsbordet.....

Gick upp tidigt för att stretcha och värma upp för att få den ultimata förberedelsen innför denna ansträngande dag...

Det började redan halv 10 i morse på tv med alpint för att kl 10 gå över till datan och kolla på live sändning från Boden....Samtidigt pågår längd för damer på ettan och skidskytte på 2:an....MEN ni hör ju själva...

Vet snart inte vart jag ska placera röva....Har inte ens tid att koka kaffe. Tur att tv:n och datan är i samma rum så man kan ha split vision på ögonen....Jag ser nästan ut som den gamla skådisen Marty Fellman, ögonen åt 18 håll.

Jösses min brorson Jimmie den gamla vasalopps räven kom 3 idag uppe i Boden, slagen till andra platsen med 4 tiondelar av Charlotte Kallas pojkvän Tio...Jävlar vad jag skrek för mig själv här hemma...KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR FÖÖÖÖÖÖÖR FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahaha tur att man inte var där då hade jag fått lov att få råna nån gammling på några nitroglycerin tabletter...hihihi

Samtidigt på tv så kommer Kalla oxå in på en 2:plats...Fast det blir jag gladare över

Helena Jonsson vinner på kanal 2 ungefär vid samma tidpunkt i jaktstarten..Kanon

FATTA att jag behöver sportdryck...

Jag skulle nog fan behöva en stor grogg jävel när jag tänker efter...Kanske ska gå in till Rogga och få en rejäl "sportdrink" så man orkar hålla jämt tempo hela eftermidagen  hehehehe

Nu är det 3 timmar kvar av mitt träningspass och då har inte enns Felice startat än.....

Blir att duscha och byta om efter denna "jobbiga" dag.... Får inte glömma att stretcha heller så man inte blir stel tills i morgon för då börjar det om......Med en heldag till, PHU !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0