70 AA = JAG

Jag har tittat en snabbis på Victoria secret på 3:an i kväll....

Och jag lovar att det blev en raket snabb titt...Aldrig någonsin så känner man sig så FUL, TÖNTIG, PLATT OCH FRAMFÖR ALLT GAMAL...Som när man tittar på denna show. Fan vilket botten känn man får i självförtroendet när man ser dessa perfekta donnor glida fram...Fast jag anar att det photo shop alltihopa...Tror inte ni ??  hehehe

Jag talade minsann om för Felice att precis så där som dom där tjejjerna i showen ser ut, såg jag oxå ut....innan ni 2 kom...Jajjemen

Hon trodde mig inte lät det som..HA !! Hon skulle sett mina taxöron då...!! Som 2 meloner, inte honung utan vattenmelon. Rejäla doningar som nu bara är ett minne blott...

Jaja vad gör man inte för sina ungar. Tur att man inte är alone om att ha dessa bekymmer

Nu ska jag i säng bums. Skidtävling i morrn bitti med uppgång vid halv 7...Stora skoteroverallen på med dubbla långfillingers

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Japp, visst f-n hade vi fina vattenmeloner innan barnen..........ha ha!

Alla brudar på Tv är retuscherade ABSOLUT!



Ha en bra dag i skidornas tecken, snart börjar våra slalomhelger, dags att börja ladda och "äta lugnande" när tre barn kör som idioter ner för de brantaste av backar.



Lilla LP

2009-12-30 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0