-20......VILL HA -5

Skulle vart på motionstur idag hade jag planerat igår.....

Men va fan när det är 20 minus ute så vill man bara ligga i soffan med alladin asken och gotta sig..

Alltså blev det en fika på cafe med polarn Hellkvist i stället...Det var varmare där och mycket hade vi att tala om för det var ett tag sedan vi sågs..fast vi bor 50 meter mellan varandra. Hur konstigt som helst liksom..??

När skidsäsongen kommer så blir jag helt asocial..Orkar/hinner inte träffa folk som inte har med träbitarna att göra..Märkligt men så har det vart år efter år. I vår kommer jag ut ur skidkoman igen och blir en vindrickande sitta i trädgår´n häckare och det brukar sitta i över hela sommaren...låångt in i september faktiskt. För sen är det dax igen för att gå in i det vita guldet igen med träningsläger o dyl....

Jag skrattar ihjäl mig år ICA:s nya reklam för tillfället...Sååå jävla Kizzie eller va fan det där spånet heter som är någon slags bloggare som tar alla poäng på att ha mindre iq än en fiskmås.....Ica nissen låter för himla rolig när han säger....Äh det var min cheeef bara....sååååååå  jääääävla oskön    hahahahaha den äger för tillfället.

I morgon blir det lika förbannat kallt så jag får nog snart köpa mig ett löpband att ha innomhus så dököttet får någon träning någongång....såååååå jääääävla oskönt !!!

Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Bästa ICA reklamen ever! Hahahaha!!Skrattade mig halvt harmynt åt det!!! Sååååå klockrent!!



GOTT NYTT ÅR på Er!!!

2009-12-30 @ 10:32:00
Postat av: Lotta Potta

Ja, ICA-reklamen är klockren och så j-vla kul.



Jag drog på mig en j-vla massa kläder och gick ut en långpromenad igår, ska göra samma sak idag.....men det är som du säger, hellre -5.

Fast, man kan ju ta en glögg när man kommer in.....



Ha ett riktigt Gott Nytt År!



Kram



Lilla Lotta Potta

2009-12-30 @ 12:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0